Dzisiejszy wpis będzie dla e-przedsiębiorców. Każdy kto myśli o inwestowaniu w e-biznes powinien go sobie przeczytać. Może dowiecie się czegoś co wam się przyda.
Jeśli już próbowałeś zarabiać online to wiesz, że nie jest to takie proste, jak się wydaje. Nic nie przychodzi bez ciężkiej i regularnej pracy. Wiele osób zaczynających przygodę w internecie myśli, że wystarczy założyć stronę, wrzucić kilka reklam google Adsense i już można siedzieć w fotelu cały dzień, pić zimne piwo i patrzeć jak pieniądze same wpadają do kieszeni. Nic z tych rzeczy. Aby e-biznes się udał, należy w to włożyć, przynajmniej na początku, dużo własnej pracy. No chyba, że macie dużo "zbędnych" pieniędzy i możecie to zlecić komuś innemu. Jeśli jednak nie narzekacie na ich nadmiar, to nie ma innego wyjścia jak zrobić wszystko samemu. Przyda wam się wtedy wiedza na temat internetowego marketingu.
Zaraz na początku przygody z e-biznesem każdy zmaga się z problemem małej liczby odwiedzin strony. Im jest ona mniejsza tym mniejsze prawdopodobieństwo na potencjalnego klienta. Należy to zmienić, bo to klienci decydują o tym czy odniesiecie sukces czy nie. Jednym z pierwszych zadań powinno więc być ściągnięcie internautów na swój serwis. Jak to zrobić? Jednym ze sposobów może być viral marketing.