niedziela, 5 czerwca 2011

Jakie programy partnerskie?

Zarabianie na necie to przede wszystkim dochody z reklamy oraz z prowizji partnerskich. Można to jeszcze robić na wiele innych sposobów (szkolenia, własne produkty oraz inne), ale o tym napiszę kiedyś osobno. Temat jest na tyle duży, że należy mu się oddzielny wpis.

Dzisiaj chcę natomiast odpowiedzieć tylko na pytanie zadane przez jednego mojego czytelnika, który umieścił je w komentarzu do podsumowania kwietnia. Zapytał się w nim do jakich programów partnerskich należę. 

Otóż programów, do których jestem zapisany jest dość dużo. Ale jak na razie tylko kilka z nich przynosi mi jakiekolwiek zyski. Nie są to jakieś znaczące sumy, dużo lepiej żyje mi się z reklam Adsense;) Myślę, że spowodowane jest to dość słabym promowaniem ich na moich stronach, nie robię tego też poprzez mailing. Na ogół są wystawione gdzieś po bokach i czekają na cud aż ktoś się nimi zainteresuje. Zdaję sobie sprawę, że nie tak się zarabia na internecie. Na razie jednak skupiam się na budowaniu treści a na zyski z prowizji muszę jeszcze poczekać.

Co raz to jednak coś tam skapnie do konta, i widzę przynajmniej że coś się dzieje. Podnosi to moje morale, i daje nadzieję że będzie lepiej. Ciągle też szukam nowych możliwości zarobku. W miarę jak poznaję świat e-biznesu to więcej okazji dostrzegam. Są tego pewnie setki, ukryte gdzieś w gąszczu informacji i tylko czekają aby być odkryte przeze mnie.

Wróćmy jednak do sedna sprawy. Obiecałem, że napiszę do których programów partnerskich już należę, więc oto one:

Polskie programy partnerskie:

złote myśli - najbardziej popularny, używany przez zdecydowaną większość internautów. Posiada w swojej ofercie wiele ciekawych książek, które można promować. Rejestracja i obsługa jest bardzo prosta. Wielotematyczność pozycji powoduje, że mamy bardzo duży wybór. Dla kogoś początkującego powinien to być dobry program na początek.

lideria - kolejna księgarnia internetowa, która daje możliwość zarobić tym, którzy zdecydują się na promowanie ich oferty. Plusem tej opcji jest możliwość sprzedaży multimediów, muzyki, filmów a nawet zabawek, co daje większe możłiwości. dla promującego. Do programu można się zapisać wchodząc przez link w prawym górnym rogu na ich stronie.

bankier.pl - tej strony chyba nikomu nie muszę opisywać, każdy zajmujący się inwestowaniem powinien o niej wiedzieć. Nie każdy może wie natomiast, że posiada ona własny program partnerski dzięki któremu można zarabiać. Oferuje się dzięki niemu różnego rodzaju produkty finansowe. Ja osobiście jeszcze na nim nie zarabiam. Prowizję jest trudno dostać, bo musi być spełnione wiele warunków. Aby ją otrzymać trzeba by było aktywnie go promować i trafiać do naprawdę zainteresowanych osób.

nexto - program partnerski kolejnej księgarni. To co powoduje, że jest inny niż pozostałe, to możliwość sprzedaży magazynów i gazet w formie elektronicznej. Można dzięki niemu założyć własny sklep internetowy i na nim promować produkty. Mi jeszcze nie udało się nic sprzedać, ale nie założyłem sklepu i nie udzielam się aktywnie.

propartner - Jest to sieć programów partnerskich, z bardzo ciekawymi ofertami. Można dzięki niemu promować różne serwisy internetowe. Znajdziecie tam wiele programów w jednym miejscu. Też jeszcze go  nie wykorzystuje ale mam co do niego poważne plany.

miasto szkoleń - bardzo nowy program, coś co każdy marketer powinien mieć w swojej ofercie. Bardzo czekałem na taką możliwość. Można dzięki niemu promować różnego rodzaju szkolenia. Warto się do niego zapisać bo jest bardzo perspektywiczny. Sami zresztą możecie go ocenić, wystarczy wejść na tą stronę i obejrzeć materiał promocyjny.

Inne programy partnerskie:

commission junction -jedna z lepszych sieci programów partnerskich anglojęzycznych. Posiada w swojej ofercie setki ofert z różnych programów. Jest to jedna z lepszych platform dzięki której zarabiam.

affiliate window - kolejna bardzo dobra sieć. Także posiada setki ofert, można spokojnie coś dla siebie wybrać. Jest jedną z dwóch, które dają mi najwięcej zarobić. Każdy myślący o zarabianiu na anglojęzycznych stronach powinien się zapisać.

clickbank - źródło prawie każdej oferty na rynku. Jeśli mieliście styczność z anglojęzycznymi specami od zarabiania na necie to na pewno próbowali wam sprzedać coć z tego serwisu. Oprócz tego, że możecie promować produkty z tej strony to jeszcze dodatkowo możecie sprzedawać swoje. Posiada tak duże możliwości, że byłoby grzechem z tego nie skorzystać. Sam mam zamiar trochę z nią pokombinować, nawet już wystartowałem jeden anglojęzyczny blog tylko pod tą stronę. O wynikach będę was informował na bieżąco.

buy.at - sieć programów partnerskich z setkami możliwości. Podobny do pozostałych o których pisałem wyżej. Nic na nim jeszcze nie zarabiam, bo nie znalazłem tam  żadnego programu, który mógłbym promować. Może w przyszłości pojawi się coś ciekawego z czego będę mógł skorzystać. Na razie jestem zapisany i czekam.

6 komentarzy:

  1. Witam
    Jeśli mowa o programach partnerskich to warto abyś sie zastanowił nad tym JustBeenPaid.
    Każdego dnia, gdy zalogujesz się na swoje konto JSS-Tripler zobaczysz "coś wspaniałego": Twój codzienny 2% zysk został właśnie zaksięgowany; a dzięki Twoim zasponsorowanym otrzymałeś premię! (W wielu dotychczasowych programach, po zalogowaniu zobaczyłeś, że nic się nie zmieniło Nic nie zarobiłeś, to nie działa)

    Po prostu... Zarabiaj 2% dziennie, czyli 60% miesięcznie! Nie musisz nikogo sponsorować. Użyj Codziennej reinwestycji (Compounding) by zwiększyć swoje zarobki! Codzienne wypłaty Twoich zarobionych pieniędzy! To może się okazać dla Ciebie jedną z najlepszych dróg do zarabiania pieniędzy!

    Sponsorując ludzi Zarobisz dodatkowo 10% premii z ich wpłat w I poziomie i 5% w II! Pieniądze wypłać lub zainwestuj, by jeszcze bardziej zwiększyć zyski!

    Możesz zacząć zarabiać już od inwestycji $10 i zamienić je w fortunę!

    Inne programy do zarabiania w internecie (powszechnie nazywane partnerskimi) już teraz zwalniają swoje tempo i powoli znikają z internetu. A u nas... każde 10$ wygrywa. :) JSS-Tripler jest programem stabilnym i ciągle rozwijającym się!

    Przystąp już teraz do programu JSS-Tripler! i zacznij od jutra zarabiać: 2% dziennie, 60% miesięcznie!
    Polecam bo warto sie tym tematem zainteresować.
    Mój link do strony i rejestracji.

    justbeenpaid.com

    Polecam też webinary(konferencje) w poniedziałki i piątki o 20.00. Link do konferencji
    http://gogvo.pl/conference/

    Mój email:sylwekwitkiewicz@poczta.fm
    skype:sifu24

    OdpowiedzUsuń
  2. @anonimowy
    Taki spam z linkami parterskimi to nie najlepszy sposób na zarabianie. Wpis twój zmoderowałem trochę (usunąłem referale) ale nie usunę, bo chcę aby ludzie zobaczyli przykład stron które naciągają. Dla mnie to normalna strona działająca na zasadzie piramidy finansowej, sam się dałeś wciągnąć i teraz szukasz kolejnych jeleni aby na tym móc zarobić.

    Ciężko będzie to zrobić bo każdy z odrobiną inteligencji będzie wiedział, że ten program to wielka lipa. Jakby było coś co daje zarabiać 60% miesięcznie to już dawno cały świat by o tym wiedział i tak zarabiał. Po co wtedy byłoby inwestować na giełdzie lub trzymać pieniądze na lokatach skoro codziennie można po zalogowaniu dostać 2% zysku? Daj sobie więc z tym spokój, a na przyszłość lepiej użyj swoich słów do zachęcania, a nie przepisuj tego co już jest napisane na stronie justbeenpaid. To co napisałeś nie brzmi wiarygodnie i nie trzyma się kupy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy nie ma pojęcia co znaczy piramida a program partnerski.Są takie w których można osiągać zyski bez partnerów tylko że wolniej np. bannersbroker!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dla odmiany zaproponuję program partnerski bez lipy ;-]

    PP sklepu sportowo rowerowego sporti.pl
    http://www.sporti.pl/Program-Partnerski-sklepu-sportowo-rowerowego-sporti-pl-cinfo-pol-40.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie programy partnerskie to zawsze jest pewien dodatek jeżeli chodzi o prowadzenie sklepu stacjonarnego czy w branży e-commerce. Ja również jestem zdania, że fajnie jest pomyśleć jak założyć start-up w obszarze sklepów www https://www.cashbill.pl/blog/e-commerce/jak-zalozyc-start-up-w-branzy-e-commerce/ w taki sposób, aby było to akceptowalne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz pomysł na biznes❓
    Do 80tys. zł ����wsparcia unijnego���� na rozpoczęcie działalności gospodarczej.
    Dowiedz się więcej na: ▶️https://frw.pl/instrument-finansowy-mikropozyczka/

    OdpowiedzUsuń