czwartek, 1 września 2011

Jak zacząć zarabiać w internecie?

Dzisiaj początek nowego miesiąca, i jak to w zwyczaju bywa, powinien pojawić się wpis podsumowujący. Dzisiaj jednak go nie będzie. Mam dla was coś co nie może czekać ani chwili dłużej, dlatego też na podsumowanie sierpnia musicie poczekać do jutra. Zobaczcie więc, co dla was przygotowałem.

Stali bywalcy mojego bloga może pamiętają mój wcześniejszy wpis o zarabianiu tysięcy dolarów w miesiącu. Pisałem tam, że nie jest to takie proste, jeśli zaczyna się od zera, bez posiadania niezbędnej wiedzy i możliwości. Wymaga to, przynajmniej na początku, odrobiny wytrwałości i własnego zaangażowania. Warto też, w między czasie, uczyć się od innych i korzystać z ich doświadczenia. Najlepsi specjaliści od zarabiania w internecie, mogą podzielić się z wami niezbędną wiedzą, ale w zamian każą sobie za to dużo płacić. Nie każdego na to jednak stać. Na szczęście, nie wszyscy są tacy sami i można nauczyć się wielu rzeczy za darmo.

Przeszukując internet w poszukiwaniu takich darmowych okazji natrafiłem na coś bardzo ciekawego. Jest to serwis oferujący dużo wartościowej wiedzy, zupełnie za free. Składa się z siedmiu modułów, pokazujących jak zacząć zarabiać w internecie na siedem różnych sposobów. Każdy z nich składa się z siedmiu części, które można sobie przyswajać osobno, poświęcając na to nie więcej jak 30 minut dziennie. Zdobyta w ten sposób wiedza powinna pomóc wam zacząć zarabiać w internecie.

Ja sam jeszcze z tego nie korzystałem, ponieważ wszystko wystratuje tak na prawdę dopiero dzisiaj. Dlatego nie mogłem czekać z tym do jutra. Chciałem, aby każdy kto byłby tym zainteresowany miał możliwość skorzystania z tego od samego początku. Uprzedzam tylko, że wszystko jest po angielsku. Polskie serwisy tego typu, chyba jeszcze nie istnieją, przynajmniej ja się z nimi nie spotkałem. Pod tym względem nasz kraj jest dużo w tyle z tym co się dzieje na świecie. Warto więc obserwować i uczyć się od specjalistów z poza naszych granic.

Nie zanudzając już więcej daję namiary do serwisu. Dowiecie się z niego wszystko, dokładnie co i jak. Ja sam mam zamiar zobaczyć co tam wartościowego można się od nich nauczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz