wtorek, 19 października 2010

Witaj na moim blogu o inwestowaniu.


Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. 
Skoro tutaj zaglądasz to znaczy, że temat inwestowania nie jest Ci obcy, albo przynajmniej masz zamiar zapoznać się z nim bliżej. Mam nadzieję, że znajdziesz tu dużo interesujących Cię informacji. Będę starał się umieszczać całą moją zdobytą wiedzę, tą którą już posiadam, oraz tą którą zdobędę. 
Tematem moich postów będą wszelkiego rodzaje inwestycje, którymi się zajmuję. Nie będę pisał o czymś o czym nie mam pojęcia. Tylko tematy dobrze mi znane z mojego doświadczenia.

Przygodę z inwestowaniem rozpocząłem w roku 2002 wchodząc na warszawską giełdę. Od tamtej pory inwestuję tam większość moich oszczędności. W tym roku postanowiłem także spróbować swoich sił w nieruchomościach oraz biznesie internetowym (czego przykładem może być także ten blog). Te dwa obszary inwestowania są dla mnie dość nowe, więc prawdopodobnie będę umieszczał więcej podstawowych informacji na ich temat. W miarę zdobywania doświadczenia i wiedzy powinny one z czasem zadowolić także bardziej zaawansowanych inwestorów. 

Jak każda osoba, tak i ja mogę się czasami mylić. Nie traktujcie więc moich wpisów jako zupełnego źródła wiedzy. Zawsze zanim podejmiecie jakieś działania inwestycyjne, sprawdźcie je w innym miejscu. Ja z mojej strony będę się starał podawać odnośniki do wszystkich ważniejszych publikacji i stron, z których sam korzystam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz