piątek, 3 lutego 2012

Styczeń 2012 - podsumowanie

Mamy luty, najkrótszy miesiąc w tym roku, więc i wstęp będzie krótki. Nie ma co marnować czasu na paplaninę, bo na pewno większość z was ma przecież jakieś plany lub postanowienia, nad którymi musi pracować. Czyż nie? A może jest tak, że styczeń zleciał, a nic w tym kierunku nie zostało jeszcze zrobione, mam rację? Kto nie dotrzymał postanowień noworocznych niech się ujawni pod wpisem:) Potem może sobie przeczytać mój styczniowy wpis o takich postanowieniach i się nie przejmować, tylko zmienić działanie. No i dla chętnych, przypominam o głosowaniu;P

Dobra, jedziemy z podsumowaniem.

E-przychody

Kolejny miesiąc bez przełomu. Zyski tylko z reklamy Adsense: 5.88£, oraz kolejna prowizja za sprzedaż książki:  złote myśli - 6.50PLN. W takim tempie znowu za rok uzbieram minimum potrzebne do wypłaty:) Nic się abytnio nie poprawia, nowy projekt jeszcze nie działa tak jakbym chciał, a to co robie do tej pory jest nie wystarczające. 

Zrewidowałem ostatnio odnoszone wyniki online i widzę, że muszą nastąpić jakieś radykalne zmiany. W innym razie nie mogę liczyć na znaczącą poprawę wyników. W tym celu biorę do przerobienia jeden program z internetowego marketingu i mam zamiar wprowadzić w życie wszystko co jest w nim napisane krok po kroku. Z tego co pisze autor to już po miesiącu powinno mi zacząć wpadać trochę kasy w miarę regularnie. Może więc przez luty uda się to przerobić.

Giełda

Styczeń to kolejny miesiąc wyczekiwania. Moje akcje KGHM-u podskoczyły w nim o kilka złotych i na razie dają mi zarobić. Chociaż jest to tylko zysk na papierze to na razie wszystko wskazuje na to, że powinno być dobrze w najbliższym czasie. Na razie czekam więc na obrót wydarzeń i dobry moment na spieniężenie zysków. Na Boryszewie też jest mała poprawa, ale jeszcze dużo brakuje do wyjścia z tej spółki. Stan portfela pozostaje bez zmian.

Nieruchomości

Pewnie jak się domyślacie, nic się nie zmieniło. Inne sprawy na razie są priorytetowe, tutaj jeśli coś się trafi to będę działał. Na razie myślę nad zdobyciem dodatkowego kapitału aby było łatwiej.

Gotówka

Brak dodatkowego kapitału, zasoby niezmiennie te same. W prawdzie udzieliłem kolejnej małej pożyczki, ale zysk z niej będzie dopiero w marcu. Doczekałem się także pierwszej wypaty z Adsense, ale postanowiłem całość reinwestować w e-biznes. Całą uzbieraną przez ostatni rok kwotę przeznaczyłem na zakup proramu do tworzenia stron na wordpressie. Dzięki temu będę mógł samodzielnie tworzyć dobre strony, co w internetowym marketingu na pewno mi się przyda. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz