wtorek, 31 stycznia 2012

Konkurs Blog Miesiąca

Dzisiaj krótko tylko o pewnym konkursie w którym biorę udział. Jest to wybór ulubionego bloga, organizowany przez właściciela bloga generator finansowy. Kilka dni temu dostałem od niego informację, że taki konkurs jest organizowany, i postanowiłem przyłączyć się do zabawy. 

Każdy wchodząc na jego blog może oddać swój głos w specjalnej ankiecie. Głosowanie odbywa się do końca lutego i wyłoni zwycięzcę danego miesiąca. Takie głosowanie będzie robione co miesiąc i po kolei będą wyłaniani poszczególni zwycięzcy. Na koniec roku ma się odbyć wybór najlepszego z najlepszych. Sprawa jest warta uwagi bo do wygrania jest książka:), a jak wiadomo wiedza jest najcenniejsza;)

Dlaczego o tym piszę? Bo potrzebuję WASZEJ POMOCY:) Na giełdzie ostatnio mi nie idzie, a nowe książki nie są tanie:) A tak na serio, to ciekawy jestem czy mój blog się podoba. Nie liczę na wygraną, bo ostatnio nie prowadzę tego bloga tak jak powinienem. Zbyt dużo rzeczy robię na raz, i na pewno nie jest tak jak to sobie zakładałem na początku przygody z blogowaniem. Chciałem zobaczyć jednak, jak bardzo podoba się to co robię. Jeśli więc ktoś chciałby oddać głos na mnie, to bardzo dziękuję. Wasze głosy dodadzą mi pewności w tym co robię i zachęcą mnie do większego zaangażowania w rozwój tego bloga.

Chętni do oddania głosu mogą to zrobić na tej stronie:


2 komentarze: