czwartek, 5 stycznia 2012

Podsumowanie roku 2011

Jako, że mamy początek nowego roku, to z tej okazji postanowiłem najpierw dokonać podsumowania wszystkich 12 miesięcy, a podsumowanie grudnia będzie później. Będzie ono troche inne, niż to które było ostatnim razem. Mam jednak nadzieję, że wam przypadnie do gustu.

Liczę także na waszą wyrozumiałość bo jest to mój pierwszy taki projekt. Postanowiłem zrobić to w formie slajdów i nagrać filmik. Nie jest to może dzieło sztuki, ale myśle że z czasem będzi mi to wychodzić znacznie lepiej. Z braku dobrego mikrofonu zrezygnowałem także z komentarza, a tylko wstawiłem muzyczkę jako podkład. Wybór może też nie jest najwłaściwszy (troche gejowska jak dla mnie;)), ale nic lepszego mi w ucho nie wpadło. 
Myślę jednak, że wyszło w porządku, i nikt nie będzie miał problemu ze zrozumieniem. Jeśli w przyszłości będę się decydował znowu na taką formę przekazu to postaram się to zrobić jeszcze lepiej. Sami jednak oceńcie to sami. Zapraszam na seans;)


3 komentarze:

  1. Fajny pomysł, ale jak byś opowiadał o tym było zdecydowanie lepiej. Życzę większych dochodów w tym roku i żeby teraz cały czas spełniał się cel na miesiąc 1 000 .

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno byłoby lepiej z komentarzem, ale nie mam odpowiedniego sprzętu jeszcze aby go zrobić. Próbowałem ze zwykłym mikrofonem ale było słychać szumy w tle. Musze kupić specjalny mikrofon, ale taki sprzęt to wydatek kilkudziesięciu funtów, a dla jedego filmiku szkoda mi na razie tyle wydawać. Na pewno jeśli będę robił podobne podsumowanie za rok to już będzie z komentarzem.

    OdpowiedzUsuń
  3. To może warto pomyśleć o więcej takich filmików ?

    OdpowiedzUsuń