czwartek, 2 sierpnia 2012

Lipiec 2012 - Podsumowanie

Dzisiaj będzie prosto z mostu bez owijania w bawełnę. Jadę jutro na urlop więc mam trochę pakowania i nie mogę za dużo pisać. Chciałem jednak to zrobić, bo jak wyjadę to do połowy miesiąca na pewno bym nic nie zrobił. 

E-przychody

Mała zniżka w porównaniu do poprzedniego miesiąca. Moja aktywność dużo większa, co przełożyło się na zwiększenie klikalności reklam o 25%, ale zyski spadły. W sumie przybyło tylko £11.07 z samego Adsense. Innych przychodów nie odnotowałem.

Giełda

Pozbyłem się akcji KGHM przed dywidendą, co przyniosło mi zysk na czysto 4,072 zł. Dlaczego tak zrobiłem mogliście poczytać w jednym z poprzednich postów dotyczącym mojej strategii inwestycyjnej. Po zrealizowaniu zysku trzymam gotówkę i czekam na okazję do zainwestowania. Liczyłem trochę, że rynek spadnie trochę bardziej, a w tym KGHM. Okazało się jednak inaczej i na razie muszę być cierpliwy. Jak przyjdzie przecena, taka większa, to znowu prawdopodobnie coś kupię. 

Nieruchomości

Myślałem, że będę mógł wam napisać coś więcej, ale wszystko się trochę opóźnia. Zdecydowałem się na zainwestowanie w nieruchomość pod Glasgow, i wszystko miało być dopięte do końca miesiąca. Wpłaciłem całą zaliczkę £10,000 i czekam na przyznanie pożyczki. Z mojej strony wykonałem wszystko co mogłem, teraz czekam na decyzję pożyczkodawcy. Sprawa powinna się wyjaśnić w ciągu najbliższych dwóch tygodni. Jak będę znał już jakieś konkrety to napiszę posta o tym zakupie.

Gotówka

Bez dużych zmian. Zrezygnowałem z ubezpieczenia na życie dla żony, bo nie przynosili obiecanych zysków. Z tego tytułu wpadło mi do portfela około 1,500 zł, bo była to polisa razem z funduszem inwestycyjnym. Doszedłem do wniosku, że za dużo mniejsze pieniądze mogę się lepiej ubezpieczyć w UK a resztę pieniędzy, która mi zostanie, zainwestować w coś przynoszące lepszy zwrot niż te 6%, które oni wypracowywali.

Na razie to tyle, i prawdopodobnie do zobaczenia po urlopie. Postaram się może coś napisać w międzyczasie, ale zobaczymy na ile mi czas pozwoli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz