niedziela, 10 stycznia 2021

Grudzień 2020 - Podsumowanie

To już ostatnie podsumowanie miesiąca z 2020 roku. Następne będzie zbiorcze podsumowanie wszystkich ostatnich 12 miesięcy. Będziecie musieli jednak na nie poczekać bo muszę mieć dłuższą chwilę aby pozbierać wszystkie informacje i je przeanalizować. Na pewno będzie też w formie wideo tak jak zwykle.

Na razie zapraszam do lektury tego podsumowania. 

E-przychody

Adsense - £0.10. wynik gorszy od poprzedniego o 83%, oglądalność spadła o 18% a klikalność poleciała w dół o 60%.

Inne programy partnerskie - £0. Tym razem chyba zostawię to bez komentarza, kto śledzi moje podsumowania wie dlaczego wynik jest taki a nie inny.


Własne produkty - 0zł. Tak samo jak wyżej. Nie ma sensu tłumaczenie się ciągle w ten sam sposób. Gdy będę coś robił istotnego aby zmienić ten stan rzeczy to wtedy napiszę wam coś więcej na ten temat.

Koszty:
£8.44 - Opłata za usługi związane z domenami

Giełda 

Grudzień to kolejny pasywny miesiąc w moim inwestowaniu na giełdzie. Tym razem nie miałem nawet żadnych wpływów dywidendowych. Tak więc miesiąc zakończył się na małym minusie.
W podsumowaniu rocznym opowiem trochę więcej o moich inwestycjach giełdowych i wytłumaczę dlaczego mimo tych pasywnych miesiąców bez zaksięgowanych zysków był to dla mnie najlepszy rok.


Koszty:

49 zł - Opłata za prowadzenie rachunku maklerskiego


Nieruchomości
Nadal wynajmuję miejsce parkingowe. Zysk z tego tytułu wyniósł ponownie £120.


Gotówka
Zero lokat i pożyczek, nie mam żadnych przychodów z tego tytułu.



Podsumowanie wyników:
Przychody ogółem: £120.10 oraz  0 zł 
Koszty ogółem: £8.44 oraz 49 zł
Zysk//Strata£111.66 oraz 49 zł

ZYSK//STRATA W ZŁOTÓWKACH (po 5 zł za funt
): 509.30 zł



Podsumowanie czwartego kwartału według miesięcy:
październik - 1101.95
listopad - 1030.90 zł
grudzień -  509.30 zł
--------------------------------------------------
Razem IV kwartał:     438.25 zł

Kolejny kwartał zakończony na plusie. Nie jest to jakiś solidny zysk ale przynajmniej jestem do przodu. Gdyby nie inwestycja w siebie którą dokonałem w październiku i która znacząco wpłynęła na ten wynik to wynik byłby dwa razy lepszy. Mimo tego jestem bardzo zadowolony bo to co zainwestowałem w siebie na pewno zwróci się w przyszłości wielokrotnie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz