niedziela, 6 grudnia 2020

Listopad 2020 - Podsumowanie

 Witam w kolejnym podsumowaniu listopada. Piszę, że w kolejnym bo przed chwilą się zorientowałem że październikowe podsumowanie napisałem jako listopadowe. Mam nadzieję że nikt nie ma mi tego przejęzyczenia za złe. Błąd usunąłem i teraz już to właściwe podsumowanie listopada.


Zapraszam do czytania.

E-przychody

Adsense - £0.58. Przychody wzrosły o 12%.  Oglądalność w tym czasie spadła o 8%.  Klikalność  poprawiła się o 400%. 

Inne programy partnerskie - £0. Tak samo jak w poprzednim miesiącu. Chyba nie muszę więcej nic dodawać bo wiecie jaka jest sytuacja i dlaczego te wyniki wyglądają tak samo każdego miesiąca.

Własne produkty - 0zł. Taki sam opis jak powyżej. Sytuacja ta sama jak co miesiąc i chyba nie muszę pisać kolejny raz o tym samym.

Giełda 
Listopad to kolejny przeczekany miesiąc na giełdzie. Tym razem nie przyglądałem się tylko biernie naszemu rynkowi ale "grałem" na kontraktach na surowce i indeks amerykański. Tak jak wam pisałem ostatnio zapisałem się na kurs inwestowania metodą VSA i działałem na warsztatach na żywo. Graliśmy przez kilka tygodni na kontraktach na rynku demo. Wszystko odbywa się tak jak w rzeczywistości ale robimy to na rachunkach demo a nie na prawdziwych kontach. Te warsztaty potrwają jeszcze przynajmniej dwa tygodnie więc do połowy grudnia będę pochłonięty właśnie tylko tym.
Na szczęście moje inwestycje na giełdzie pracowały w między czasie za mnie. Część akcji z mojego portfela wypłaciła mi dywidendy więc mogłem się cieszyć z jakichś zysków. Oto historia moich operacji w listopadzie:

Dywidenda Ambra -   350 zł
Dywidenda Grodno -   240 zł   

Koszty:

49 zł - Opłata za prowadzenie rachunku
113 zł - podatek od dywidend

Nieruchomości
W listopadzie wpadło mi kolejne £120 z tytułu wynajmu miejsca parkingowego.

Gotówka
Zero. Prawie wszystkie oszczędności "pracują" w tej chwili na giełdzie. Mam małe co nieco na jakąś spekulację ale leży to sobie na rachunku maklerskim i czeka na okazję. 


Podsumowanie wyników:
Przychody ogółem: £120.58 oraz  590 zł 
Koszty ogółem: £0 oraz  162 zł
Zysk//Strata£120.58 oraz 428 zł 

ZYSK//STRATA W ZŁOTÓWKACH (po 5 zł za funt
): 1030.90 zł


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz