sobota, 21 listopada 2020

Październik 2020 - Podsumowanie

Witam, znowu podsumowanie z dużym opóźnieniem, mam jednak usprawiedliwienie na ten miesiąc. Zaraz się dowiecie dlaczego tak jest, jak przeczytacie moje podsumowanie to wszystko się wyjaśni.


Zapraszam.

E-przychody

Adsense - £0.52. Bardzo mała zmiana w stosunku do poprzedniego okresu. Różnica to tylko 1 pens. Procentowo wszystko wyglądało następująco: oglądalność moich stron wzrosła o 13%, klikalność spadła o 75%. 

Inne programy partnerskie - £0. Tak samo jak w poprzednim okresie. Jestem skupiony na giełdzie i to odbija się na wynikach z innych źródeł. Na razie nadal nic nie robię aby to zmienić. 

Własne produkty - 0zł. Tak jak się pewnie już domyślacie...... więc chyba nic więcej nie muszę dodawać.

Koszty:

£8.44 - Opłata za usługi związane z domenami
£147.47 - Opłata za hosting 

Giełda 
Październik był miesiącem w którym nie dokonałem żadnej transakcji na giełdzie. Nie oznacza to jednak że  nic nie robiłem w tym temacie, wręcz przeciwnie. W październiku zapisałem się na dość intensywny kurs inwestowania z wykorzystaniem technik VSA. Jest to kurs Rafała Glinickiego który jest ekspertem w tym temacie. Już od dawna obserwowałem jego podejście do inwestowania i chciałem je wprowadzić u siebie. Pytałem go nawet kiedyś czy nie zgodziłby się na mentoring ale powiedział że nie ma czasu na to bo zajęty jest swoim funduszem i prowadzeniem grupy inwestorów. Jak pojawiła się okazja żeby skorzystać z jego szkolenia to zapisałem się bez wahania. Szkolenie posiadało część teoretyczną przez trzy tygodnie a teraz są warsztaty na żywym rynku, też przez trzy tygodnie. Tak mniej więcej do połowy grudnia jestem więc skupiony tylko na tym szkoleniu. Jest ono dość intensywne więc każdą wolną chwilę poświęcam na nie. Nie mogę zdradzać żadnych szczegółów więc nie będę wchodził w detale. Powiem tylko że uczę się inwestowania intra day przy wykorzystaniu sygnałów VSA. Jak to wpłynie na moje inwestycje? Mam nadzieję że poprawią się znacznie:)

Koszty:

49 zł - Opłata za prowadzenie rachunku
876 zł - zakup szkolenia Intraday Trader

Nieruchomości
W październiku dodałem kolejne £120 do mojego portfela z tytułu wynajmu miejsca transportowego. Jest to łatwy dochód pasywny nie wymagający ode mnie żadnego działania. Kilka takich miejsc parkingowych dałyby niezły dochód pasywny. Muszę się chyba rozejrzeć w okolicy czy nie da się czegoś wymyślić w tym kierunku.

Gotówka
Nic w tym temacie w październiku.


Podsumowanie wyników:
Przychody ogółem: £120.52 oraz  0 zł 
Koszty ogółem: £155.91 oraz  925 zł
Zysk//Strata£35.39 oraz 925 zł

ZYSK//STRATA W ZŁOTÓWKACH (po 5 zł za funt
): 1101.95 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz