niedziela, 4 października 2020

Wrzesień 2020 - Podsumowanie

Powiem szczerze, nie mam weny twórczej do jakiegoś dobrego wstępu. Przejdę więc od razu do rzeczy:)

Zapraszam do podsumowania.

E-przychody

Adsense - £0.53. Przychody z reklam wystrzeliły w górę o 212% i osiągnęły zawrotną wartość:) Wszystko to odbyło się przy wzroście oglądalności moich stron o 6%. Klikalność w tym okresie poprawiła się o 100%. 

Inne programy partnerskie - £0. Tym razem nic nie wpadło. Bez aktywnego promowania usług ciężko jest o jakieś stałe przychody. Aby zarabiać na poleceniach niestety należy być aktywnym w sieci i promować się non stop. Jak się nic nie robi to z czasem prowizje spadają do zera tak jak u mnie. Na rynku jest zbyt duża konkurencja na wszystkim aby móc sobie pozwolić na nic nie robienie i zarabianie. W krótkim okresie takie podejście może działać ale z czasem skazane jest na porażkę. 

Własne produkty - 0zł. Tak samo jak powyżej. Konsekwencje nic nie robienia spowodowały że przestałem zarabiać na sprzedaży własnych produktów.

Koszty:

£8.44 - Opłata za usługi związane z domenami


Giełda 
Wrzesień to kolejny miesiąc mojej bezczynności na giełdzie. Rynek trochę się obsunął ale nie na tyle aby coś dokupić. Z resztą nie mam za dużo wolnych środków. Mam w pogotowiu kilka tysięcy ale mam zamiar rozegrać je spekulacyjnie. Będę za nie kupował akcje i trzymał tak do tygodnia maksymalnie. Będę chciał zrobić na nich obrót około 20,000 aby nie płacić za prowadzenie rachunku. No i oczywiście będę chciał na tym zarabiać po kilka procent w miesiącu. 

Koszty:

49 zł - Opłata za prowadzenie rachunku


Nieruchomości
Wrzesień to kolejne £120 w moim portfelu. Ktoś wynajął  miejsce parkingowe na cały miesiąc. To jest maksymalna kwota jaką mogłem zarobić w miesiącu bo taką ustaliłem stawkę za taki wynajem. Dodatkowo cieszy to, że jest to opłata abonamentowa i ma się odnawiać automatycznie co miesiąc. Wygląda na to że ktoś mieszka niedaleko i potrzebował miejsca na parking. Okaże się w październiku czy to będzie kontynuowane czy nie. 

Gotówka
Tym razem zero. Nie mam już żadnych lokat ani nie udzielałem pożyczek. Pieniądze leżą na rachunku maklerskim i czekają abym je zainwestował. 




Podsumowanie wyników:
Przychody ogółem: £120.53 oraz  0 zł 
Koszty ogółem: £8.44 oraz  49 zł
Zysk//Strata£112.09 oraz 49 zł

ZYSK//STRATA W ZŁOTÓWKACH (po 5 zł za funt
): 511.45 zł


Podsumowanie kwartalne:

Lipiec                                          489.23 zł
Sierpień                                       391.05 zł
Wrzesień                                     511.45 zł

--------------------------------------------------
Razem III kwartał:                  1391.73 zł


Dobrze jest widzieć wszystko na zielono. Nie są to zawrotne sumy ale przynajmniej każdy miesiąc dał zarobić. Dorzucę jeszcze do tego może jakieś stałe przychody z giełdy i będzie to już wyglądało całkiem całkiem.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz