niedziela, 16 lutego 2020

Styczeń 2020 - Podsumowanie

Witam w nowym roku. Trochę późno zabieram się za pisanie ale to trochę nie z mojej winy. Chciałem zrobić to podsumowanie w połowie stycznia ale padł mi komputer. Ściągnąłem jakieś uaktualnienie do windowsa i po nim komputer nie chciał mi się odpalić. Walczyłem z nim dwa tygodnie aby odzyskać system i nie utracić danych z dysku twardego. Potem byłem zajęty innymi sprawami i teraz jest dopiero pierwsza niedziela kiedy mogę usiąść na spokojnie i podsumować moje inwestycje. 

Na początek podsumuję tylko styczeń a jak mi się uda to zrobię też podsumowanie całego roku. Może jednak być tak że na roczne podsumowanie będziecie musieli jeszcze z tydzień poczekać. Zapraszam do lektury.



E-przychody

Adsense - £0.75. Początek roku zaczynam dość ostro w tym temacie:) Zwyżka aż o 92% i prawie dobiłem do funciaka:D Oglądalność w tym samym okresie poprawiła się o 20% a klikalność spadła o 71%. Dziwne anomalie ale tak często jest że oglądalność nie przekłada się na klikanie w reklamy. Tyle:)


Inne programy partnerskie - £0. Cały czas słabo. Nic się nie poprawia w tym temacie, ale nie mogę mieć pretensji bo nic nie robię aby to zmienić. Skończyły mi się dobre czasy gdy nie robiąc za wiele udawało się zarobić kilkaset funtów z tego źródła. Mam kilka pomysłów na to jak by to może ożywić ale na razie brakuje mi czasu na ich wprowadzenie. Może za jakiś czas się za to zabiorę.


Własne produkty - 0zł. Aż trudno uwierzyć że w styczniu nie sprzedałem żadnego mojego produktu o pozbywaniu się brzuszka. Początek roku jest najlepszym miesiącem dla osób chcących pozbyć się nadwagi a ja tego nie wykorzystałem. Miałem w planach małą kampanię promocyjną, nawet udało mi się nagrać video promujące. Niestety awaria komputera sprawiła że nigdy go nie wykorzystałem. Prawdopodobnie zrobię to w lutym, zobaczymy czy nadal są ludzie zainteresowani tym tematem.


Koszty:


- £8.44 - Opłata za hosting
- 148.83 zł - Opłata za certyfikat sll dla domeny


Giełda 

W styczniu postanowiłem poinwestować trochę odważniej. Pieniądze ze sprzedaży domu które leżały na rachunku oszczędnościowym zdecydowałem przenieść na giełdę. Nie chcę trzymać ich na lokacie za niecałe 2% skoro na giełdzie mogę zarobić dużo lepiej. Postanowiłem lekko pospekulować a resztę zainwestować w miarę bezpiecznie. Na razie dokonałem tylko jednego zakupu z tych pieniędzy, spekulacyjnie. Nie wiem czy to był dobry pomysł ale jeśli wszystko ułoży się tak jak myślę to może długoterminowo uda mi się zarobić na tym kilkaset procent. Na razie jestem w plecy kilka procent. Co kupiłem? JSW. Może część z was stuknie się w czoło ale liczę na to że ta spółka jest mocno niedowartościowana i duzi gracze zaczynają ją akumulować. Jak się koniunktura poprawi to liczę, że może odbije tak do 100 zł jak to już robiła jakiś czas temu. Czy będę miał rację to się okaże. Tak więc kupiłem 2000 akcji za 39,750.48‬zł



Nieruchomości
Tak jak pisałem ostatnio, wynajmuję miejsce parkingowe pod swoim domem. Z tego tytułu wpadło mi w styczniu £84.15.


Gotówka
Cały czas ta sama lokata co poprzednio. W styczniu dała mi zysk na czysto w wysokości 274.60zł





Podsumowanie wyników:
Przychody ogółem: £84.90 oraz  274.60 zł 
Koszty ogółem: £8.44 oraz 148.83 zł
Zysk//Strata£76.46 oraz 125.77 zł

ZYSK//STRATA W ZŁOTÓWKACH (po 5 zł za funt
): 508.07 zł





2 komentarze:

  1. Czy warto dzisiaj wziąść kredyt

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe podsumowanie. Mam nadzieję, że kolejny miesiąc będzie jeszcze lepszy.

    OdpowiedzUsuń