piątek, 12 października 2018

Sierpień 2018 - Podsumowanie


Już czwarty dzień mam na liście rzeczy do zrobienia napisanie tego wpisu. Gdybym się dzisiaj nie zmusił do jego napisania to pewnie znowu bym to odłożył na kolejny dzień. Muszę jednak go zrobić teraz bo najbliższe dni też zapowiadają się napięte co do minuty. Jak będę się ociągał to zaraz będzie październik i nie będzie już sensu robić tego podsumowania. Zaczynajmy więc!


E-przychody


Adsense - £1.48. Znowu nie mam zbyt dużo do powiedzenia w tym temacie. Przychody na małym poziomie ale stale mniej więcej takie same. Nic nie robię żeby to zmienić więc nie mam żadnych głębszych uwag odnośnie tego źródła. Co do wyników liczbowych w porównaniu do poprzedniego miesiąca to wyglądały one następująco: zysk spadł o 17%, oglądalność była mniejsza o 5% a klikalność spadła o 8%.


Inne programy partnerskie - £20. Kolejny bardzo słaby miesiąc. Wpadła mi  znowu tylko jedna mała prowizja z tego źródła. Trend się utrzymał z poprzedniego miesiąca i mam tylko nadzieję że tak nie będzie w kolejnych okresach. Jeśli w trzecim miesiącu będzie tak samo to się bliżej przyjrzę temu problemowi. Na razie jeszcze nie panikuję.


Własne produkty - 0zł. Tym razem nie sprzedałem żadnego własnego produktu. Jest to pierwszy zerowy miesiąc od jakiegoś czasu. Mam nadzieję że to tylko taki przejściowy okres a nie powrót do tego co było wcześniej, czyli długiego okresu bez sprzedaży. Czas pokaże.

Giełda 


Sierpień był prawie taki sam jak lipiec. Trzymam to co mam i nie chcę nic sprzedawać. Znowu robię z tym błąd bo mogłem z kilku pozycji wyjść całkiem dobrze a tak teraz mam straty na wszystkim. Przy najbliższej okazji pozbędę się jednak większości walorów i postaram się mądrzej zarządzać kapitałem.

Na szczęście brak mojej aktywności nie przełożył się na brak przychodów. Wpadła mi dywidenda z akcji Ciechu więc jestem na plusie z tego źródła.


Przychody:

- 262.50zł - Dywidenda CIECH

Koszty:

- 49zł - Opłata za prowadzenie rachunku

- 50zł - Podatek od dywidendy



Nieruchomości


Kompletnie nic w tym temacie, nawet szkoda pisać cokolwiek.



Gotówka

Także bez zmian. Generalnie cały ten miesiąc nic nie inwestowałem.
 

Podsumowanie wyników:
Przychody ogółem: £21.48 oraz  262.50  zł 
Koszty ogółem: £0 oraz  99  zł
Zysk//Strata£21.48 oraz  163.50  zł 


ZYSK//STRATA W ZŁOTÓWKACH (po 4.6 zł za funt): 262.30  zł 


2 komentarze:

  1. Co sądzisz o inwestowaniu w doradztwo firm zajmujących się obsługą i sprzedażą spółek? Czy ich usługi mogą być korzystne dla osoby inwestującej na giełdzie? Natrafiłam na spółkę Inspire i chciałabym wiedzieć, czy powinnam grzebać w tym rynku głębiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog, będę zaglądać i śledzić swoje inwestycje, mam nadzieje, że mnie to zmotywuje do działania :) pozdroo

    OdpowiedzUsuń