piątek, 12 października 2018

Wrzesień 2018 - Podsumowanie



Nie uwierzycie  co się stało. Właśnie zasiadałem do napisania tego podsumowania gdy nagle zauważyłem, że ostatnie podsumowanie nie zostało upublicznione. Napisałem je miesiąc temu i z jakichś powodów nie zostało upublicznione. Pamiętam że to robiłem i byłem przekonany że tak się stało. Dzisiaj dopiero zobaczyłem, że tak nie jest. Przepraszam za to wszystkich moich czytelników i mam nadzieję że to dzisiejsze podsumowanie wynagrodzi wam to czekanie. Teraz macie dwa podsumowania za jednym razem.


E-przychody


Adsense - £1.09. Kiepsko, kiepsko, kiepsko. Lepszych słów trudno znaleźć. Nie dość że wynik taki mizerny to jeszcze spadł o 26% w porównaniu z poprzednim miesiącem. Oglądalność stron też spadła (o 13%) a klikalność obniżyła się w tym okresie o 50%.


Inne programy partnerskie - £0. Tym razem zero. Wypadałoby to podsumować także w trzech słowach. Kiepsko, kiepsko, kiepsko. Nie mam w sumie nic lepszego do napisania. To źródło przychodu umiera i jak coś z tym nie zrobię w najbliższym czasie to chyba takie wyniki będą czymś częstszym. Postaram się to zmienić w przyszłości bo dobrze dawało zarobić i szkoda by było je stracić.  

Własne produkty - 0zł. Kolejny zerowy miesiąc na koncie. Sezon na odchudzanie chyba się już skończył i ludzie znowu przestali się odchudzać. Zobaczymy czy będzie to coś co się utrzyma przez dłuższy czas czy tylko jest to taka przejściowa zadyszka. Czas pokaże, na razie zostawiam to samo sobie. 
 
Giełda 


Wrzesień to kolejny miesiąc wyczekiwania. Ceny akcji na giełdzie były raczej w trendzie spadkowym i żadna z moich inwestycji nie nadawała się do sprzedaży. Myślałem że już w tym miesiącu pouciekam z niektórych spółek ale nie było okazji żeby to zrobić. Jestem więc nadal załadowany w te same akcje i na razie nie dokonuję żadnych transakcji.  Czekam na jakiś bardziej odpowiedni moment aby uwolnić jakąś gotówkę.





Koszty:

- 49zł - Opłata za prowadzenie rachunku

 



Nieruchomości


Kolejny miesiąc bez tematu. Tak jak wam powtarzam już od jakiegoś czasu jest to na razie temat drugorzędny i nic się raczej nie zmieni dopóki nie wpadnie mi jakaś większa kasa. Może ze sprzedaży mojej nieruchomości w Polsce.
 



Gotówka

No w końcu jakiś ruch w interesie. Udało mi się udzielić szybkiej mikropożyczki i dało mi to przychód w wysokości 45 funtów. Jak zwykle był to ten sam klient co zwykle i pożyczka na tych samych zasadach.
 

Podsumowanie wyników:
Przychody ogółem: £46.09 oraz  0  zł 
Koszty ogółem: £0 oraz  49  zł
Zysk//Strata£46.09 oraz  49  zł


ZYSK//STRATA W ZŁOTÓWKACH (po 4.6 zł za funt): 163  zł 


Podsumowanie III kwartału:

                                
Lipiec                                         29.30 zł
Sierpień                                   262.30  zł 
Wrzesień                                      163  zł 
--------------------------------------------------

Razem 3 kwartał:                       396  zł 


 





 


9 komentarzy:

  1. No to bryndza. Ja mam miesieczne przychody z adsense ~£100 miesiecznie i uwazam ze to malo. Dopoki nie osiagne co najmniej ~£300 to nie bede zadowolony. Jaki tym masz trafik na tej stronie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Może gdybyś bardziej wypromował tego bloga to dochody z adsense byłyby lepsze. Przydałby się również nowocześniejszy layout bo ten jest już dosyć wiekowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja i tak jestem zdania, że z tymi biznesami naprawdę bardzo różnie bywa i czasami trzeba się troszkę nagimnastykować, aby wszystko było w porządku i aby wszystko było tak, jak trzeba. Warto jednak wierzyć w siebie i w swój biznes.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! Ostatnio moje oko przykuła witryna blueoak.pl. Zastanawia mnie na ile usługi takiej firmy mogą pomóc w prowadzeniu własnych inwestycji. Czy mógłbyś mi doradzić coś w tej kwestii?

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniec roku słabo, ale mysle ze jeden jakis dobry miesiac wystarczy zeby sie wybic fajnie ze robisz te zestawienia tak myslalam zeby tez sobie takiego bloga zacząc prowadzić.

    OdpowiedzUsuń
  6. A skąd się wzięły te przychody u mnie wyświetla się tylko za adsense 1 funt a tak nie ma prychodów a nagle w rozliczeniu jesteś na plus skad te pieniadze

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujący blog. Zdecydowanie jeden z lepszych blogów o tej tematyce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest źle, ważne że w ogóle są jakieś nadwyżki w budżecie, ja dopiero zaczynam przygodę z oszczędzaniem, także trzymajcie kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te podsumowanie na pewno jest bardzo ciekawie i w przyszłości tym podsumowaniem bardzo się zainteresuję.Teraz nie mam czasu.

    OdpowiedzUsuń