wtorek, 6 października 2015

Wrzesień 2015 - Podsumowanie

Trzy czwarte 2015 roku mamy już za sobą. To oznacza, że w dzisiejszym wpisie nie tylko podsumuję to co działo się w zeszłym miesiącu ale także przyjrzymy się kwartalnym wynikom. Zobaczmy więc czy udało mi się coś zarobić czy nie.

E-przychody.

Adsense - £7.23. Kolejny jeszcze słabszy miesiąc. To źródło przychodu wysycha mi już od jakiegoś czasu i nie zanosi się na jego poprawę. Muszę chyba potestować różne warianty reklam na stronach bo te które są do tej pory może już się użytkownikom znudziły i w nie nie klikają. Przychody w porównaniu do poprzedniego miesiąca spadły o 12%. Oglądalność stron spadła prawie o tyle samo bo aż o 13%, ale ilość kliknięć w reklamę wzrosła o 5%. Bardzo dziwna zależność, ale tak właśnie się to kształtowało.

Inne programy partnerskie - £475.36 i €60. Wynik taki, że chyba nie potrzebuje zbytniego komentarza. Życzyłbym tylko sobie, żeby zawsze tak wyglądał. Jest to w tej chwili moje najpewniejsze źródło i mam nadzieję, że się tak utrzyma. Dzięki temu, że tak sowicie daje zarobić, myślę nad nim intensywnie jakby go jeszcze usprawnić. W tym celu postanowiłem właśnie stworzyć wtyczkę na wordpressa która sprawi, że moja strona będzie jeszcze bardziej atrakcyjna dla odwiedzających. Jestem po wstępnych rozmowach z programistami, którzy mi coś takiego zrobią, i czekam tylko na odpowiednie dane od serwisów które promuję. Może w tym miesiącu uda się ją już wdrożyć na stronie.

Własne produkty - 210zł. Kolejne cztery sprzedane produkty, dwa programy odchudzające i dwie książki. Kupujących było w sumie tylko dwoje ale oboje wzięli po dwa produkty. Rewelacji nie było, ale jest w miarę dobrze.

Złote myśli - 6.49 zł. Dawno nie widziana pozycja w moim zestawieniu. Wpadła mi dzięki prowizji za sprzedanie jednego produktu.

Koszty:
- 2.60 zł - prowizja za obsługę sprzedaży moich produktów. 
- £4.57 - opłata za hosting moich stron w UK


Giełda 

Oprócz tego, że ciągłe spadki zjadają moje fundusze ulokowane w akcjach, to nic się nie dzieje. Nie znalazłem jeszcze okazji do większego zakupu dlatego cały czas się jeszcze z tym wstrzymuję. Nie chcę znowu wejść w coś przed głębszym spadkiem i zamrozić w ten sposób swoje pieniądze. Czekam więc cierpliwie i obserwuję rynek. 

Koszty: 
- 19zł - opłata za prowadzenie rachunku inwestycyjnego.


Nieruchomości


Ciągle nic, zacząłem się tylko trochę bardziej interesować możliwością zainwestowania typu rent to rent, czyli wynajem mieszkania pod wynajem. Nie wymaga to większych środków pieniężnych ani brania kredytów. Jeśli zrobione w odpowiedni sposób to nawet jest legalne. Za kilka dni idę na targi inwestorów w nieruchomości i mam zamiar się rozejrzeć za jakimiś informacjami w tym temacie.

Gotówka 

Udało mi się zarobić kolejne £20 udzielając mikro pożyczki. Schemat ten sam co za każdym razem. Ten sam potrzebujący i niewielka kwota na krótki czas. Dziwi mnie to jak długo ma zamiar tak mi dawać zarobić, zmądrzałby już trochę i przestał z tym pożyczaniem.


Podsumowanie wyników:
Przychody ogółem: £502.59  oraz 216.49 zł 
Koszty ogółem: £4.57 oraz 21.60 zł
Zysk//Strata: £498.02 i €60 oraz 194.89 zł

ZYSK//STRATA W ZŁOTÓWKACH (po 5.50zł za funt
i 4.15zł za euro): 3183 zł



Podsumowanie kwartałów:

I kwartał                                  7647.19 zł
II kwartał                                 3471.36 zł
III kwartał                               6495.59 zł
--------------------------------------------------
Razem 3/4 kwartałów:           17614.14 zł


 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz