piątek, 4 września 2015

Sierpień 2015 - Podsumowanie




Witam wszystkich po wakacjach. Mam nadzieję, że urlopy były udane i wszyscy sobie odpoczęli. Ja osobiście tych wakacji w ogóle nie odczułem. Miałem cały czas dzieci na głowie (bo nie chodziły do szkoły) i przez dwa miesiące wypełniały mi każdą wolną chwilę. Czekałem tylko na ten moment aż w końcu wrócą do szkoły i będę mógł trochę odetchnąć:) Na szczęście ten moment już nastąpił i teraz już wszystko wraca z powrotem do normalności. Mogę więc usiąść w spokoju i napisać to podsumowanie. Zobaczmy więc co się działo w zeszłym miesiącu.




Adsense - £8.23. Co tu dużo mówić, po prostu katastrofa. Wynik spadł poniżej 10 i nie był tak zły już od bardzo dawna. Zyski z tego źródła spadły w porównaniu do poprzedniego miesiąca o 36%, przy równoczesnym spadku odwiedzin o 23% i zmniejszonej ilości kliknięć o 35%. Tak słaby wynik tłumaczę sobie okresem letnim, który nie sprzyja siedzeniu przed komputerem. Mam nadzieję, że to była tylko taka jednorazowa wpadka i w kolejnym miesiącu to się już poprawi.
 

Inne programy partnerskie - £274.58. Wynik trochę gorszy od poprzedniego ale nadal utrzymany w przyzwoitych granicach. Przychody z tego tytułu nadal tylko z tego samego źródła, ta nowa strona w języku rumuńskim, która miała to wspierać jeszcze nadal nie wystartowała. Miałem ją dokończyć kilka tygodni temu ale podczas mojego urlopu trafiła mi się dodatkowa robota i zamiast siedzieć w domu poszedłem sobie dorobić. W tym miesiącu powinno mi się jednak udać ją wystartować na dobre.
 

Własne produkty - 179zł. Udało się sprzedać 4 produkty. Jednym był kurs a pozostałe 3 to ebooki. Ten wynik nawet mnie zadowala bo powiem szczerze, że tą stronę o odchudzaniu trochę zaniedbałem w sierpniu. Newslettera nie uzupełniałem co dwa dni tak jak wcześniej, tylko raz na tydzień. Byłem mało aktywny i myślałem że będzie dużo gorzej.


Koszty:
- 490.28 zł - odnowienie domen i hostingu
- 5.16 zł - koszt obsługi sprzedaży moich ebooków i kursu
- £40 - zakup 2 koszulek z nadrukiem adresu mojej strony. Chcę w ten sposób trochę bardziej się promować i pomyślałem, że tak jeszcze bardziej dotrę do różnych osób. Zobaczymy za miesiąc czy ich noszenie przełoży się w jakiś znaczący sposób na wyniki.  

Giełda 
Nie kupiłem nic i nie sprzedałem. Śledzę tylko uważnie to co dzieje się na rynku bo zapowiadają się okazje zakupowe. W Chinach zaczyna się powoli sypać i odbija się to na wszystkich rynkach. Szkoda tylko, że się trochę ostatnio uspokoiło i większość spółek już odbiła po tych nagłych spadkach. Liczę jednak na to, że spadki powrócą i będzie okazja do zakupienia jakichś akcji w bardzo promocyjnych cenach. 



Koszty:  - 19zł - opłata za prowadzenie rachunku inwestycyjnego.


Nieruchomości

Nadal nic się nie zmienia i nic nie robię aby to się zmieniło. Priorytetem są inne inwestycje i na nich się skupiam.
Gotówka 


Trafiła mi się znowu okazja na udzielenie mikro pożyczki. Była to mała kwota na jeden miesiąc więc nie zarobiłem dużo. Było to tylko £20.


Podsumowanie wyników:
Przychody ogółem: £302.81 oraz 179 zł   
Koszty ogółem: £40 oraz  514.41 zł  
Zysk//Strata: £262.81  oraz 335.41 zł
ZYSK//STRATA W ZŁOTÓWKACH (po 5.50zł za funt): 1110.05 zł






5 komentarzy:

  1. Witam,
    Natrafiłem na Pana blog przez przypadek poszukując informacji na temat sposobów zarabiania w internecie, inwestowania itp. Od jakiegoś czasu sam próbuję uruchomić serwisy tematyczne i umieszczać na nich reklamy AdSense oraz programy partnerskie. Jeśli może Pan zdradzić, na ilu stronach www/blogach zarobił te 1 000 zł... Czy to jest jedna strona czy więcej? Oraz ewentualnie tematykę tych stron. Ja początkowo prowadziłem serwis o motocyklach ale tam stawki były bardzo małe, dodatkowo tematyka dość sezonowa. Obecnie poszedłem bardziej w finanse ale tu znowu bardzo duża konkurencja. A jak to wygląda u Pana?

    Pozdrawiam
    Marcin

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie jestem ciekawy, jak dalej potoczy się sytuacja w Chinach. Wydaje mi się, że możemy mieć do czynienia z większym kryzysem niż w 2008 roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacje to niestety okres posuchy dla wielu inwestorów. Nie myślałeś grać na spadki na giełdzie lub na wzrost ceny ropy? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry wynik. Tak się składa, że praktycznie zysk jest z jednego dochodu. Więc stronka musi być bardzo dobrze wypozycjonowana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wakacje to czas mniejszej aktywności na giełdzie i mniejsze zainteresowanie inwestowanie, dlatego zapewne mniejsze zyski.

    OdpowiedzUsuń