wtorek, 16 lipca 2013

Czerwiec 2013 - Podsumowanie

Piszę w tym miesiącu z dużym opóźnieniem. Miałem awarię laptopa i przez trzy tygodnie byłem praktycznie bez dostępu do internetu. Łączyłem się tylko przez tablet lub telefon. Nie mogłem przez to umieszczać nowych wpisów. Teraz wszystko powoli wraca do normy i powinno już być normalnie. Zapraszam więc do podsumowania czerwca.

E-przychody

Trochę jestem rozczarowany wynikami z zeszłego miesiąca. Odwiedzin stron było dużo więcej (wzrost o 3100 osób), kliknięć więcej o 25, a zyski spadły do £15.09. Było to znacznie mniej niż sobie planowałem. Miałem nadzieję na podobny wynik jak w maju, ale się nie udało.

Giełda

Na giełdzie pozytywne zmiany. KGHM zaczął w końcu sporo tracić, mam więc nadzieję na jego zakup w niedalekiej przyszłości. Nic jednak ostatnio nie kupowałem i nie sprzedawałem. Skanuje rynek za pomocą bossa skanera więc może będę obserwował więcej walorów, jeśli jakieś będą obiecujące.

Nieruchomości

Przeniosłem swoje zainteresowania ze Szkocji w okolice Londynu. Tutaj jednak ceny mieszkań są tak wysokie, że na razie zakup któregoś z nich mi nie grozi. Teraz celem numer jeden będzie chyba sprzedanie domu w Polsce, aby zdobyć więcej funduszy potrzebnych na inwestowanie w UK.

Gotówka

Mała szybka pożyczka i £50 wpadło do portfela. Nic więcej nie robiłem ze swoimi nadwyżkami pieniężnymi, leżą sobie cały czas i czekają na okazje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz