wtorek, 1 stycznia 2013

Witam w Nowym Roku

Witam w Nowym Roku! Od razu na wstępie chciałbym życzyć wszystkim wszystkiego najlepszego. Aby rok 2013 był dużo lepszy od poprzedniego i oby wasze inwestycje rosły jak najwięcej.

Wybaczcie mi, że piszę w taki sposób, ale nie mam głowy po sylwestrze, aby wymyśleć coś bardziej konstruktywnego. Zależało mi na tym aby się dzisiaj ze wszystkimi przywitać w Nowym Roku, więc wpis musiał być;) Analizę poprzedniego miesiąca przygotuję na dniach i w między czasie postaram się także o całoroczne zestawienie w formie video. 

Od razu podziękuję także za wsparcie mojej akcji Rajd Świętego Mikołaja. Udało mi się dzięki wam zebrać 23.78 funtów i 44.86 zł, co po przeliczeniu na złotówki, po dzisiejszym kursie, daje kwotę 165.19 zł. Oznacza to, że na jakiś cel charytatywny trafi ode mnie 166 zł. Dziękuję jeszcze raz. Co do organizacji charytatywnej to jeszcze nie zdecydowałem, podam ją przy analizie zeszłego miesiąca.

Kończę już na dzisiaj, idę się wyspać, bo jutro znowu do pracy:/ Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz