wtorek, 22 stycznia 2013

Podsumowanie Roku 2012 - NOWOŚĆ

W końcu mi się udało;) Miałem dzisiaj wolne i zrobiłem to podsumowanie, które obiecałem. Miało być krótkie, tak do 15 minut, a wyszło dwa razy dłuższe;) Mam nadzieję, że was to nie zniechęci do oglądania.

Na początku robię krótkie podsumowanie tego jak wyglądały moje finanse w 2012 roku. Potem się rozkręca. Podsumowuję plusy i minusy, oraz robię analizę tego co było. Piszę o planach na ten rok i zdradzam tajemnicę mojego ostatniego projektu. Warto obejrzeć do końca, jeśli chcecie poznać mnie i to co robię.

Jak zwykle po wszystkim zapraszam do zostawienia opini na temat nagrania. Jestem bardzo ciekawy co o nim myślicie i czy chcielibyście widzieć więcej tego typu wpisów video. Wszystkie uwagi i zastrzeżenia też są mile widziane, pozwolą mi w przyszłości robić to lepiej i ciekawiej.

Zapraszam do oglądania.




2 komentarze:

  1. Ciekawa prezentacja, zmobilizowała mnie do działania.
    Powodzenia w 2013 roku!
    Pozdrawiam,
    Łukasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujący sposób przedstawienia zysków i całej reszty. Dawno się nie spotkałem z filmikiem, przeważnie tylko bardzo długie teksty. Solidnie i fachowo zrobiona prezentacja i sam tekst. Przyda mi się :)

    OdpowiedzUsuń