czwartek, 25 października 2012

Jak sprzedawać.

Pisałem kiedyś o tym, jakie cechy powinien posiadać dobry inwestor. Wymieniłem kilka z nich, które uważam że są niezbędne aby odnieść sukces. Nie są to jednak jedyne cechy, które gwarantują powodzenie. Jest też wiele innych, mniej lub bardziej przydatnych, które są w życiu potrzebne. Mam tu na myśli  umiejętność sprzedawania oraz umiejętność bycia liderem. Uważam, że są one tak samo ważne w życiu codziennym jak pozostałe sześć cech, które opisywałem wcześniej.

Umiejętność sprzedaży sprawia, że osiągamy większe zyski i robimy to dużo szybciej. Bycie liderem pomaga natomiast w kierowaniu ludźmi i ułatwia skuteczne działanie. Obie cechy przydatne dla inwestorów i nie tylko.

O tych cechach można by pisać i pisać. Ja się nie będę rozpisywać, bo piszę bloga a nie książkę. Zainteresowani rozwinięciem tych zdolności mogą spokojnie znaleźć bogatą literaturę na te tematy i się podszkolić. Ja chciałbym tylko podzielić się z wami bardzo inspirującym filmikiem dotyczącym sprzedaży i liderowania. Odkrywa on między innymi tajemnicę sukcesu firmy Apple i braci Wright (wynaleźli pierwszy samolot, gdyby ktoś nie wiedział). Uważam, że każdy powinien go zobaczyć, bo otwiera oczy na bardzo istotne sprawy.

Film jest w języku angielskim, ale ma polskie tłumaczenie, które można sobie włączyć. Życzę miłego oglądania.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz