czwartek, 28 kwietnia 2011

Święta

Witam po większej przerwie spowodowanej wyjazdem na święta. Myślałem, że będę mial lepszy dostęp do neta i nie przygotowałem żadnych wpisów wcześniej. Rzeczywistość jednak okazała się trochę inna. Piękna pogoda przez większość czasu sprawia, że latam z dzieciakami na spacery i nie myśle o pisaniu. I chyba się dużo nie zmieni przed moim powrotem, czeka mnie jeszcze kilka grillów zanim wrócę do UK. Chciałem tylko dzisiaj dać znać moim czytelnikom, że nadal jestem tylko na razie mam małą przerwę. 

Wracam dopiero po 5 maja więc krótko po tym czasie ukaże się pewnie podsumowanie kwietnia. Później postaram się nadrobić trochę stracony czas i poblogować znacznie częściej. Maj więc powinien być dużo lepszy. Na razie rozłączam się i do zobaczenia wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz