poniedziałek, 16 grudnia 2019

Listopad 2019 - Podsumowanie

Witam w ostatnim podsumowaniu miesiąca w tym roku. Został już tylko grudzień  i nie będę miał więcej okazji do poprawienia wyników. Zobaczmy więc czy listopad był dobry dla moich inwestycji czy nie.

E-przychody


Adsense - £1.98. Duża poprawa w tym miesiącu, nie będzie to jednak miało wpływu na znaczące poprawienie moich inwestycji jako całości. Wynik lepszy od poprzedniego aż o 247%. Oglądalność reklam w tym okresie spadła o 6% a klikalność wzrosła o 33%.

Inne programy partnerskie - £50. Całkiem przyzwoity wynik w tym miesiącu. Była to w sumie tylko jedna prowizja ale wzięła się w sumie z polecenia 3 osób.

Własne produkty - 0zł. Bez zmian i bez komentarza w tym miesiącu.


Koszty:


- £139.03 - Opłata za domeny




Giełda 
W listopadzie nie byłem jakoś zbyt aktywny ale udało się w końcu zakończyć miesiąc na plusie. Miałem tylko jedną transakcję sprzedaży i to z niej zrealizowałem zysk. Sprzedałem 400 akcji Asbisu po 3.34 pln. Dało mi to przychód po podatku 1330,92 zł co stanowiło zysk równy 18.92 pln. Nie jest to jakiś super zysk ale po uwzględnieniu wszystkich dywidend w między czasie uznaje to za w miarę udaną transakcję. Mogłem potrzymać je jeszcze dłużej ale uznałem że mam ich za mało żeby mieć z tego jakieś wymierne korzyści więc postanowiłem je sprzedać aby uwolnić gotówkę na bardziej perspektywiczne inwestycje.


Nieruchomości

Na razie nic, mieszkanie w Polsce się sprzedało i nie mam nic  więcej związanego z nieruchomościami. 



Gotówka

Tylko założona lokata oszczędnościowa z pieniędzy otrzymanych ze sprzedaży mieszkania, nic więcej.


Przychody:


338.19zł - Odsetki od lokaty



Koszty:


- 64.26zł - Podatek od odsetek




Podsumowanie wyników:
Przychody ogółem: £51.98 oraz  357.11  zł 
Koszty ogółem: £139.03 oraz  64.26  zł
Zysk//Strata£87.05 oraz  292
.85  zł

ZYSK//STRATA W ZŁOTÓWKACH (po 4.6 zł za funt):  107.58 zł



2 komentarze:

  1. Szkoda jednak, że to ciągle jest strata, a tych zysków nie widać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe podsumowanie. Trzymam kciuki aby rok 2020 był lepszy od poprzedniego.

    OdpowiedzUsuń