niedziela, 8 maja 2016

Kwiecień 2016 - Podsumowanie.



Na reszcie mamy maj. Z jednej strony cieszę się, że w końcu może zacznie robić się trochę cieplej ale z drugiej strony przeraża mnie to, że mamy już 4 miesiące za nami. Znowu czuję się jakby czas mi uciekał a ja nadal stoję w miejscu. Zacząłem się nawet bardziej organizować i zapisywać plany działania na każdy dzień, ale nadal mam z tym problemy. Nie zawsze udaje mi się trzymać tych planów i wykonywać je tak jak je sobie zaplanowałem. Wiele z nich wygląda dość dobrze na papierze ale jak się zabieram za ich wykonanie to zajmują na ogół dużo więcej czasu niż na nie przeznaczyłem, a w między czasie także jeszcze czymś się rozproszę i już w ogóle mi się cały system sypie. Staram się nad tym pracować aby to poprawić, ale  może mi to zająć jeszcze trochę czasu. Mimo tych małych problemów ciągle jestem nastawiony na budowanie nowych źródeł przychodów a ich wyniki możecie śledzić właśnie w tych co miesięcznych podsumowaniach. Pora więc przyjrzeć się temu co udało się zrobić w miesiącu kwietniu.


 E-przychody

Adsense - £6.96. Tym razem lekka zniżka. Wynik jest cały czas na niskim poziomie, nie ma dużych wzrostów ani spadków. Już się chyba unormował i co miesiąc wygląda prawie to samo. W porównaniu do zeszłego miesiąca zanotował spadek przychodu o 2%, spadek odwiedzin o 16% i wzrost klikalności o 8%.


Inne programy partnerskie - £480.69 i €60. Lekka zwyżka w tym miesiącu, wpadła mi nawet dodatkowa prowizja w euro. Nie zmieniałem nic na stronie i nie robiłem żadnych specjalnych działań marketingowych żeby to poprawić. Strona bardzo fajnie zarabia sobie sama co miesiąc na bardzo zbliżonym poziomie. Przychody unormowały się tak samo jak wpływy z adsense.


Własne produkty - 0zł. Kolejny zerowy miesiąc. Od stycznia nie pisałem nic na stronie ani nie wysyłałem autorespondera. Nie prowadzę także żadnej aktywności online mającej na celu przyciągnięcie więcej czytelników. Myślę, że z tych powodów mam ostatnio dużo słabsze wyniki. Powinno się to zmienić gdy dokończę ten nowy produkt nad którym teraz pracuję i zacznę go promować. Nie jest on jeszcze ukończony, myślę że jeszcze z miesiąc mi to zajmie jeśli nadal będę pracował nad nim w takim samym tempie (czyli 2-3 godziny na tydzień).




Koszty:

- 61.38 zł - opłata za domenę
- 970 zł - opłata za autoresponder (roczny abonament)




Giełda 

Nie miałem żadnej aktywności na giełdzie. Akcji Asseco w końcu nie kupiłem bo nie spadały tak jak chciałem. W sumie to nic się nie działo, mogę wam jedynie zdradzić, że w maju będzie już inaczej. Kupiłem dwa dani temu kilka akcji na krótkoterminowe spekulacje i będzie już o czym pisać w kolejnym podsumowaniu.

Koszty: 
- 19zł - opłata za prowadzenie rachunku inwestycyjnego.


Nieruchomości

Nadal nic, nawet nie byłem na co miesięcznym spotkaniu inwestorów. Miałem inne plany wtedy i nie mogłem się wybrać.


Gotówka 

Wszystko bez zmian. Gotówka leży i czeka aby być zainwestowana na giełdzie.




Podsumowanie wyników:
Przychody ogółem: £487.65€60 oraz 0 zł 
Koszty ogółem: £0 oraz 1050.38 zł
Zysk//Strata: £487.65 €60 oraz 1050.38 zł

ZYSK//STRATA W ZŁOTÓWKACH (po 5.20zł za funt
i 4.15zł za euro): 1734.4 zł





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz