sobota, 10 maja 2014

Gwarantowana najlepsza inwestycja.

Jest jedna inwestycja, którą mogę szczerze polecić wszystkim moim czytelnikom. Gwarantuje ona zwrot zainwestowanych pieniędzy nawet wielokrotnie. Jeśli szukasz więc okazji do zainwestowania to może ona się okazać Twoim najlepszym wyborem.

Chcesz wiedzieć jakie jest ryzyko z nią związane? Tylko takie, że możesz już nigdy nie być taką samą osobą. Decydując się na nią powodujesz trwałe zmiany w swoim sposobie myślenia.

Zyski? One zależą już tylko od Ciebie, i od tego jak wykorzystasz to co dzięki niej zdobędziesz.

Zainteresowałem Cię?

Jeśli potrzebujesz jeszcze czegoś więcej żeby się do niej przekonać, to mam coś co może jeszcze zmienić Twoje zdanie:



Teraz chyba już mi wierzysz. Myślę, że nie muszę nic więcej pisać na ten temat. Nazwisko T. Harva Ekera i jego intensywne seminarium "Millioner Mind Intensive" mówi samo za siebie.

Ja osobiście jestem jego dużym fanem. Czytałem większość książek, które napisał i miałem przyjemność oglądać niektóre jego szkolenia. Przyznam się jednak, że nigdy nie brałem udziału w tym intensywnym seminarium MMI na żywo. Jest to jednak moim planem w niedalekiej przyszłości. Chcę na nie zabrać swoją żonę, bo ma ona trochę inne myślenie o pieniądzach niż ja:) i chciałbym to poprawić. Może jak następnym razem będzie Eker w Londynie to zrobię coś z dziećmi i się wybierzemy. To jest coś, co na pewno zrealizuję. Rozmawiałem o tym z kilkoma osobami w Anglii, które miały przyjemność być na tym seminarium, i wszyscy byli zachwyceni tym co tam usłyszeli. Ja jestem przekonany.

Dla tych co nie wiedzą, kto to jest T. Harv Eker polecam jego najbardziej popularną książkę pod tytułem "Bogaty albo Biedny. Po prostu różni mentalnie". Jest ona jedną z niewielu książek, którą uważam że każdy powinien w swoim życiu przeczytać.

A jeśli nadal uważasz, że to intensywne seminarium nie jest dla Ciebie to przeczytaj sobie przynajmniej jego ebooka "Nastaw się na trwały sukces", w którym daje namiastkę tego, co dostałbyś wybierając się na MMI. Tego ebooka możesz sobie pobrać poniżej.

http://www.maciejjutrzenka.pl/NACPOLSKA/wp-content/uploads/2013/07/Nastaw_sie_na_TRWALY_sukces.pdf 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz