niedziela, 19 maja 2013

Zarabianie na www.

Dzisiaj będzie coś wyjątkowego. Siedzę właśnie w Hotelu Renaissance niedaleko Heathrow i piszę tego posta. Pewnie może Was zdziwić dlaczego w niedzielę zamiast odpoczywać i przebywać z rodziną, postanowiłem tłuc się po jakichś hotelach. Powód jest jeden, inwestuję w siebie.

Tak się właśnie złożyło, że w ten weekend miałem możliwość odbyć dwudniowe szkolenie z marketingu internetowego. Postanowiłem z niego skorzystać, mimo że w tym samym czasie było także zaplanowane inne szkolenie, na którym chciałem być. Wybrałem jednak to bo uważałem, że więcej na nim skorzystam. Poza tym jest to mój pierwszy taki udział w kilkudniowym seminarium na temat marketingu. Wybór okazał się właściwy.

Zarabianie przez internet jest częścią mojej strategii inwestycyjnej. W ten sposób chcę zdobyć pieniądze szybko, aby je zainwestować w nieruchomości, giełdę lub biznes internetowy. Każda zdobyta wiedza na ten temat pomoże mi ten cel osiągnąć szybciej. A najlepiej taką wiedzę zdobywać ucząc się od kogoś, kto już się na tym zna i sam odnosi sukcesy. Kimś takim jest na przykład Alex Jeffreys.

Na listę Alexa trafiłem już jakiś czas temu. Nie pamiętam dokładnie jak, bo jestem zapisany do tylu "GURU" że mi się miesza. W każdym bądź razie znam go już od jakiegoś czasu. Jestem członkiem jego programu marketing with alex, ale szczerze mówiąc jeszcze z niego nie korzystałem. Po tym weekendzie jednak mam zamiar to zmienić. Przekonałem się na własne oczy, że to normalny, fajny gość, który wie o czym mówi. To jak szybko doszedł do tego kim jest teraz robi duże wrażenie. Zaraz wam w skrócie coś o nim opowiem.

W 2006 roku Alex Jeffrey's zaczął swoją przygodę z marketingiem internetowym. Posiadał wtedy 60,000$ długu i rodzinę na utrzymaniu. Musiał coś zrobić aby móc przeżyć. Zdecydował się więc na szkolenie z marketingu internetowego. Postanowił zrobić to u jednego z najlepszych, a mowa o Mike'u Filsaime. To było kluczowym momentem w jego karierze. Wydał wtedy na kurs 5000$, ale dzięki temu stał się tym kim jest. W ciągu 7 lat zbudował firmę przynoszącą miliony dolarów zysków. Poznał i jest dobrym przyjacielem (widziałem wiele prywatnych zdjęć) Rich'a Schefrena, Jay'a Abrahama i wielu innych, których społeczność marketerów ceni najbardziej. Komuś kto interesuje się tematem, nie muszę ich bliżej przedstawiać.

Alex Jeffrey to normalny, prawdziwy "gość", który lubi poimprezować;) Cała jego ekipa była dzisiaj z rana "wczorajsza" po socjalizowaniu się ostatniej nocy z uczestnikami seminarium. Nie będę was jednak zanudzał informacjami o tym kto ile może wypić, bo to nie jest teraz istotne. Ważne są informacje, które zdobyłem, a są to bardzo cenne zasoby wiedzy.

To właśnie sprowadza mnie do celu tego posta. Mam coś specjalnego, czym chciałbym się podzielić. Potrzebuję jednak waszej opinii, czy coś takiego w ogóle by was interesowało.

Stwierdziłem podczas tych dwóch dni seminarium, że wiedza którą zdobyłem jest bardzo cenna i mogłaby pomóc wielu osobom chcących zarabiać w internecie. Mam zamiar stworzyć materiał dla początkujących uczący ich jak zarobić kasę online. Konkretne rozwiązanie, krok po kroku, tak aby każdy mógł szybko zacząć zarabiać nawet już w pierwszym tygodniu. Bez specjalistycznej wiedzy, bez technicznych zdolności, bez posiadania własnego produktu, nawet bez posiadania grosza na start. Oczywiście potrzebny będzie dostęp do internetu;)

Wiedza ta nie bazuje na moim doświadczeniu, ale jest stosowana przez innych odnoszących sukcesy i każdy może ją wykorzystać. Wszystko opisane krok po kroku, tak aby nie było niejasności lub zamieszania. Interesujące? Mam nadzieję, że tak. Jedyne co potrzebuję to waszej opinii, czy coś takiego by was interesowało. Proszę o krótki komentarz. Dla tych co się wypowiedzą, obiecuję dostęp do tych materiałów przed innymi.

12 komentarzy:

  1. Mój krótki komentarz jest taki, że rażą mnie błędy ortograficzne w Twoim poście. Wielokrotnie używasz słowa "naprawdę", jakbyś chciał przekonać samego siebie, że to prawda, niestety zawsze to słowo jest podzielone. Podobnie słowo "dwudniowe", które zostało niepotrzebnie podzielone.
    Rozumiem, że moja uwaga może spowodować irytację autora, ale dla mnie osobiście bardzo ważna jest nienaganna polszczyzna. Jeśli ktoś robi błędy ortograficzne, ustawia się w niższej randze, że odwołam się do Mindella.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro Mindell tak mówi, to musi być prawda;) lol
      A tak poważnie, to nie przeszkadza mi, że wytykasz mi błędy. Cieszy mnie, że ktoś poświęca swój czas na czytanie ze zrozumieniem, tego co piszę. Ja sam nie lubię czytać z błędami. Stylistyka i gramatyka była zawsze moim problemem i tak jest nadal. Trochę się to poprawiło od czasów szkoły, ale ostatnio czytam głównie po angielsku i moja polszczyzna się nie poprawia.

      Posta tego pisałem bardzo późno bo chciałem go umieścić w niedzielę, i przyznam się że nie miałem czasu go sprawdzić. Przeskanowałem tylko na szybko wbudowanym słownikiem w bloggerze, i nie wychwyciło tych błędów.

      Za uwagi dziękuję, posta poprawiłem, postaram się nie robić takich samych w przyszłości.

      Usuń
  2. co prawda post jest mocno ogólny ale jestem zainteresowany tymi informacjami.

    OdpowiedzUsuń
  3. To moze najpierw wykorzystaj te wiedze sam, zarob pieniadze, a potem ucz innych jak je zarabiac. Chyba, ze sztuczka polega na tym, zeby zarabiac pieniadze sprzedajac wiedze innym, a samemu bedac teoretykiem.

    Na razie to wyglada to tak, ze zapalasz sie do wielu rzeczy, ale nie widac efektow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Będę dążył do tego aby coś zarobić stosując tą metodę. Wtedy to wszystko będzie bardziej wiarygodne. Na razie staram się zarabiać online trochę inaczej i nie zamierzam robić z siebie eksperta w tej dziedzinie. To będzie tylko o tym jak robią to ci, co odnoszą sukcesy.

      Nie będę pisał bajki typu, zarób 10,000 w miesiąc i pokazywał fałszywe wyciągi z konta. To będzie tylko jeden ze sposobów, który jest sprawdzony i działa. Ale troche bazuje na moim doświadczeniu.

      Tematem tym zajmuje się już kilka lat i przez ten czas spotkałem się z wieloma "metodami" na zarabianie. Każda prawie inna, i nie wiadomo było za co się brać. Z perspektywy czasu widzę jednak, że wszystkie one opierają się na kilku podstawowych filarach, są tylko robione na różne sposoby. Ja chcę tylko napisać o tych filarach, jak to wygląda krok po kroku, tak aby początkujący mieli jasny obraz tego jak to powinno wyglądać.

      Usuń
  4. Czekam z niecierpliwością na materiał, choć na razie wyglądasz na teoretyka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Artykuł z pewnością jest tylko zarysem tego co autor zamierza zrobić jak na razie odbył szkolenie z czegoś tam w Anglii o ile się mylę. Ja podobnie zachęcony przez znanego marketera wiedziony wizją fantastycznych zarobków wystartowałem w internecie, ale spotkałem wielu fustratów, którzy skutecznie obrzydzali mi zarabianie swoimi prostackimi komentarzami. A najgorsze było to, że występowali w takich miejscach w internecie jakby specjalnie czekali na nowe osoby-ofiary. Jedyny sposób to ich ignorancja i nie wdawanie się w słowno-pisemne przepychanki, szkoda czasu na to.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sam również zarabiam na stronach www i ogólnie w szeroko pojętym Internecie i powiem jedno: DA SIĘ ZAROBIĆ. Wystarczy wiedzieć jak.

    OdpowiedzUsuń
  8. ok. Jeśli ta wiedza pozwala zarobić już w pierwszym tygodniu mając tylko dostęp do internetu, to ja się piszę. Mi zarobienie pierwszych pieniędzy w internecie zajęło dużo więcej czasu, więc chętnie poczekam i poczytam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Także, jak przedmówcy czekam na więcej informacji, na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. witam trafilem tu, i tez sie tym interesuje. Chcialbym wiedziec jak odpoczatku zarobic ale bez lania wody. Oraz obiecanek w stylu MLM.

    OdpowiedzUsuń