poniedziałek, 3 grudnia 2012

Listopad 2012 - Podsumowanie

Aż trudno uwierzyć, że to już grudzień. Pogoda w Anglii jest taka sama przez prawie cały rok, że nie widać czy to lato czy zima. Przynajmniej tak było w tym roku. Tylko dni są już dużo krótsze, co sprawia że można śmiało powiedzieć że to już pora zimowa. Zaraz zaczną się święta a potem będzie nowy rok. Czas płynie nieubłaganie, a my robimy się coraz starsi. Zaczną się niedługo refleksje nad przemijaniem i postanowienia noworoczne. Klimaty świąteczno-noworoczne udzielą się pewnie każdemu. Ja na razie tak daleko jednak jeszcze nie odbiegam. Zajmuję się bieżącymi sprawami i staram się robić swoje. Przed chwilą właśnie wróciłem z basenu i pełen energii postanowiłem zasiąść do napisania tego wpisu. Zobaczmy więc co ciekawego działo się w listopadzie.

E-przychody

W zeszłym miesiącu zarobki były trochę zróżnicowane. Jak zwykle pojawiły się te z reklam Adsense. Mimo 5% wzrostu odwiedzin zanotowałem 20% spadek klikalności, w stosunku do października. Przyczyniło się to do spadku przychodów, które wyniosły £15,26. Mniejsze dochody z Adsense zostały zrekompensowane jednak opłatami z innych reklam na stronach. W sumie dodatkowe przychody wyniosły 39zł i £9.46. Daje to więc wynik porównywalny z tym z zeszłego miesiąca. 

Giełda

Na razie po staremu. Czaję się na akcje KGHM i nie mogę znaleźć odpowiedniego momentu. W zeszłym tygodniu kurs testował wsparcia i nie wiedziałem czy się przypadkiem nie wyłamie z trendu. Udało mu się obronić i dzisiaj rośnie trochę w górę. Nie odważyłem się jednak w nie wskoczyć, czekam na lepszy moment.

Nieruchomości

Zakup szkockiej nieruchomośći cały czas w toku. Wiem tylko, że nowy pożyczkodawca zaakceptował już moją aplikację i czekam na dopięcie transakcji. Musiałem w trakcie dosyłać dokumenty  żony, potwierdzające jej przychody i adres zamieszkania. Troche to wszystko się dłuży, myślałem że będzie bardziej sprawnie to przebiegało.

Gotówka

W tym miesiącu wydawałem zamiast odkładać. Postanowiłem reinwestować część zysków uzyskanych z działalności online. Za 72 funty kupiłem oprogramowanie do tworzenia stron w wordpressie. Dzięki temu chcę wprowadzić kolejne 2-3 strony w grudniu. Powoli zaczynam reinwestować część zysków, mam nadzieję że dzięki temu przyśpieszę cały proces zarabiania i uda mi się szybciej zarabiać jakieś konkretne pieniądze. Może pierwsze wyniki będą już widoczne w grudniu.

5 komentarzy:

  1. Wspomniałeś o oprogramowaniu do tworzenia stron w Wordpresie, możesz napisać co to za program? Artister tylko przychodzi mi do głowy... Trafiłem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie arister:) zainwestowalem w sdudiopress, kupilem ich genesis framework i kilka gotowych skórek.

      Usuń
  2. Witaj, ciekawy blog, widać, że piszesz go z pasją.
    Serdecznie gratuluję, a jeśli chodzi o inwestycje to myślę, że
    ten temat Cię zainteresuje Inwestycje Bez Wkładu Własnego

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcin Oniszczuk

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny program, właśnie oglądałem prezentację. I jak tworzenie blogów idzie ? Bardzo ułatwia tworzenie całej strony ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, mógłbyś napisać coś więcej odnośnie tej nieruchomosci

    OdpowiedzUsuń