sobota, 6 czerwca 2020

Maj 2020 - Podsumowanie

Zbliżamy się do połowy roku. W kolejnym podsumowaniu przyjrzymy się więc temu jak wyglądają moje inwestycje na półmetku. Na razie każdy miesiąc wygląda lepiej niż w zeszłym roku ale szału nie ma. Było znacznie lepiej kilka lat wcześniej i chyba nie uda mi się powtórzyć poprzednich wyników. Postaram się jednak zbliżyć do nich jak najbardziej. Zobaczmy więc czy maj był dla mnie łaskawy i czy przybliżyłem się do poprawienia wyników czy może nastąpiło przyhamowanie.





E-przychody

Adsense - £0.13. Oby nie pechowy wynik. Wzrost w porównaniu z poprzednim miesiącem był aż o 117%. Oglądalność zwiększyła się o 14% a klikalność pozostała na takim samym poziomie. Generalnie bez szału.

Inne programy partnerskie - £10. Znowu pojedyncza prowizja. Trochę gorzej niż w kwietniu ale cieszy i tyle.

Własne produkty - 0zł. Tu powodów do radości nie mam. Sprzedaż moich produktów stoi i nawet ani drgnie.

Koszty:


£32.60 - Opłaty związane z hostingiem



Giełda 

Maj był dla mnie mało aktywny, jeśli chodzi o giełdę. Przyglądałem się co się dzieje i starałem się dokupować jakieś dobre akcji. Powiększyłem dzięki temu moje już istniejące pozycje. Niczego nie sprzedawałem.

Oto moje zakupy w maju:

PEKAO - dokupiłem 200 akcji, średnio po 49,90 zł za sztukę. W sumie wydałem na to 10017.92 zł

PZU - dokupiłem 300 akcji po 29 zł. W sumie kosztowało mnie to 8733.06 zł

PKO BP - dokupiłem 300 akcji po 21 zł. Zapłaciłem za nie w sumie 6323.94 zł

Koszty:

49 zł - Opłata za prowadzenie rachunku


Nieruchomości
W maju przychód z podnajmu miejsca parkingowego przyniósł mi także £0 zysku. Nadal ludzie bardzo nie podróżują a miejsca parkingowe są w wielu miejscach za darmo.

Gotówka
Moja lokata gotówkowa dała mi zarobić po podatku kolejne 0.93 zł. 




Podsumowanie wyników:
Przychody ogółem: £10.13 oraz  0.93 zł 
Koszty ogółem: £32.60 oraz  49 zł
Zysk//Strata£22.47 oraz 48.07zł

ZYSK//STRATA W ZŁOTÓWKACH (po 5 zł za funt
): 160.42 zł



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz