czwartek, 17 października 2019

Wrzesień 2019 - Podsumowanie

Witam, do napisania tego postu zabrałem się dwa tygodnie temu. Miało być szybko i na czas. Z różnych powodów nie udało mi się jednak go wtedy dokończyć i dopiero dzisiaj znalazłem chwilę aby przy nim usiąść. Korzystając więc z kilku minut wolnego czasu zabieram się za pisanie zanim coś mi znowu przerwie. Zapraszam do lektury.


E-przychody


Adsense - £1.32. Wow, w końcu wynik powyżej funta:D. Przychody podskoczyły o 500% przy wzroście odwiedzin o 34% i wzroście klikalności o 500%. To w końcu jakiś konkretny wzrost mimo tego że kwota nie powala z nóg.

Inne programy partnerskie - £10. Małe co nie co na otarcie łez po zerowym wyniku z wcześniejszego miesiąca. Nie mam kompletnie czasu aby próbować coś z tym zrobić. W dalszym ciągu musi to źródło radzić sobie samo.

Własne produkty - 0zł. Nic. Tyle chyba do powiedzenia w tym temacie. Jak stanęło tak stoi. Też już trochę odpuściłem tą formę inwestycji. Nie mam czasu na pisanie i nagrywanie nowych materiałów i nie piszę już też do mojej listy mailowej. Nawet nie wiem ile dokładnie osób zapisało się do niej. Ostatnio było około 3000 ale już od ponad roku tego nie sprawdzałem. Na razie taka sytuacja musi trwać dopóki nie znajdę więcej czasu dla siebie.

Giełda 

Bardzo spokojny miesiąc. Śledzę coraz więcej to co się dzieje na naszym rynku ale nie kupuję, czekam na odpowiednią okazję. Mam trochę wolnej gotówki i chcę ją mądrze ulokować, nie chcę się spieszyć z decyzjami i kupować w nie odpowiednim momencie. Moje plany zwiększenia aktywności więc się nie zrealizowały jeszcze w tym miesiącu.



Koszty:

- 49zł - Opłata za prowadzenie rachunku



Nieruchomości

No i w końcu jakaś bomba. Mam nareszcie coś do napisania w tym temacie. Nie jest to jeszcze inwestycja ale duży krok w tym kierunku. Udało mi się sprzedać moje rodzinne mieszkanie:) Po ponad roku wystawiania swojej nieruchomości w końcu znalazł się jakiś chętny. Nie udało mi się dostać za nią tyle co bym chciał ale i tak jestem zadowolony. Czas leciał i dom wymagał coraz więcej remontów. Zależało mi więc na szybkim pozbyciu się tego balastu i niższa cena mnie nie zniechęciła. Chciałem się już pozbyć mieszkania i zdecydowałem się zaakceptować ofertę.
Nie zdradzę jednak dokładnie za ile je sprzedałem bo to nie jest jakaś moja inwestycja. To jest po prostu dom który dostałem po rodzicach. Teraz z tych pieniędzy będę chciał coś kupić własnego tutaj w UK. Na razie pieniądze leżą na koncie i zastanawiam się jak najlepiej z nich skorzystać.




Gotówka

Dzięki sprzedaży nieruchomości mam teraz dużo wolnej gotówki. Umieściłem ją więc na koncie oszczędnościowym i dopóki nie zdecyduję co z nimi zrobić będą tam leżeć i przynosić jakieś małe odsetki. Zobaczymy w przyszłym miesiącu ile da to zarobić
 

Podsumowanie wyników:
Przychody ogółem: £11.32 oraz  0  zł 
Koszty ogółem: £0 oraz  49  zł
Zysk//Strata£11.32 oraz  49  zł

ZYSK//STRATA W ZŁOTÓWKACH (po 4.6 zł za funt): 3  zł 


Podsumowanie III kwartału:

                                
Lipiec                                         1134.32  zł

Sierpień                                       110.18  zł
Wrzesień                                              3  zł 
--------------------------------------------------

Razem 3 kwartał:                       1241.5  zł









4 komentarze:

  1. Niestety to jest spora strata. Ja bym się raczej zastanawiała czy to dalej ma sens...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co przesadzać, nie można się aż tak poddawać szybko. Trzeba cały czas próbować się odbić! :)

      Usuń
  2. Witam. Zastanawiam się nad pozyskaniem kredytu dla firmy. Jaki bank możecie polecić? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń