środa, 3 lipca 2019

Maj 2019 - Podsumowanie

Witam, pewnie spodziewacie się podsumowania czerwca, ale muszę was rozczarować. Niestety mam ogromne opóźnienie  i jeszcze nie zrobiłem podsumowania maja. Najpierw więc muszę nadrobić zaległości a dopiero za kilka dni zrobię podsumowanie czerwca. Na pewno już nie będzie z takim opóźnieniem jak to majowe.

Zanim przejdę do sedna chcę się trochę usprawiedliwić. Zmieniłem ostatnio pracę i pracuję teraz przez 6 dni do bardzo późna. Brakuje mi czasu na wszystko i z tego powodu takie opóźnienie z tym podsumowaniem. Zacznę jednak się niedługo ogarniać i lepiej organizować więc nie powinno być już takich opóźnień.  


 Zapraszam do lektury. 


E-przychody

Adsense - £0.52. Wynik gorszy o 26% w porównaniu z poprzednim miesiącem. Oglądalność stron wzrosła o 1% a klikalność podskoczyła o 50%. Szkoda że nie ma to symetrycznego przełożenia na wyniki. Nie ma jednak co się zamartwiać, tyle co mi wpada z tego źródła to ja na ulicy znajduje w ciągu tygodnia. Nie ma więc nad czym ubolewać. 

Inne programy partnerskie - £30. Mam w końcu jakiś mały przychód z tego źródła. Wypadałoby się jednak zająć nim trochę bliżej i poprawić trochę te wyniki. Na razie jednak się nie zapowiada na to żebym coś z tym zrobił bo najpierw muszę poogarniać inne codzienne i ważniejsze sprawy. 

Własne produkty - 0zł. Tutaj też bez niespodzianek. Nie mam czasu na codzienne rzeczy więc trudno oczekiwać że będę coś robił ze swoimi produktami. Nawet już od jakiś trzech tygodni nie wrzucałem nic na youtube. Zero jakiejkolwiek aktywności online która mogłaby mi pomóc w napędzeniu sprzedaży.

Koszty:


£63.67 - Opłata za domeny


Giełda 

Moja aktywność na giełdzie była także ograniczona. Jedyne co mogę powiedzieć na plus to codzienne monitorowanie cen niektórych walorów. Mam takich 20 upatrzonych akcji których ceny śledzę i jak będzie okazja to postaram się je kupić.

Nie było jednak takich okazji więc obyło się bez kupowania.

Na szczęści wpadła mi jedna pokaźna dywidenda. Co roku o tej porze już od kilku lat dostaję dość sowitą dywidendę z Asseco Central Europe. Kiedyś przez przypadek nie pozbyłem się ich akcji jak ich zdejmowali z GPW i zostałem ich inwestorem baaaardzo długoterminowym. Na szczęście na razie bardzo dobrze na tym wychodzę. Za kilka lat jak nic się nie zmieni odzyskam wszystkie pieniądze i będę jeszcze zarabiał ładną dywidendę co roku. Tak więc z tego tytułu otrzymałem £648.65.



Koszty:

-49 zł - Opłata za prowadzenie rachunku



Nieruchomości
To samo bez zmian, czyli nic.


Gotówka
Tak samo jak wyżej, wszystko bez zmian.




Podsumowanie wyników:
Przychody ogółem: £679.19 oraz  0 zł 
Koszty ogółem: £63.67 oraz  49 zł
Zysk//Strata£615.52 oraz 49 zł

ZYSK//STRATA W ZŁOTÓWKACH (po 4.85 zł za funt
): 2936.27 zł




8 komentarzy:

  1. E-przychody nie wyglądają na razie za dobrze. Sam stawiam pierwsze kroki w tym rodzaju działalności, zobaczymy jak mi pójdzie :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Artur Godzisz5 lipca 2019 10:22

    Nie przejmuj się, wyciągaj wnioski i może następne miesiące będą lepsze. U mnie na początku szło bardzo ciężko, same straty ale też nie wiedziałem co z czym się je w kwestii inwestowania. Trafiłem na stronę http://investor-online.com/, poczytałem trochę i zrozumiałem, że dużo błędów robiłem. Poprawiłem to i lepsze mam już wyniki. Ty na pewno masz większe doświadczenie i nie grasz drobnymi pieniędzmi jak ja ale może i Tobie przyda się robot forex? Sprawdź :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie masz żadnych przychodów z kryptowalut? To nietypowe wśród finansowych blogerów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe podsumowanie. Trzymam kciuki aby kolejne miesiące przyniosły większe zyski. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również ostatnio się trochę zapuściłem w temacie zarobkowym przez internet, ale od września zamierzam trochę się podnieść w temacie. Szczególnie zamierzam bliżej przyjrzeć się kryptowalutom, bo widać że temat ostatnio ożywa na nowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziwi mnie spadek przychodów z Adsense, jest to dosyć widoczny ubytek. Masz jakiś pomysł jak to poprawić?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatecznie nie wygląda to źle. Ja sam nigdy nie inwestowałem, więc nie znam się na zasadach tam panujących, więc może dlatego widzę tylko plusy. Kiedyś miałem w planach zacząć inwestować, tak, aby mieć jakieś awaryjne środki na nagłe wydatki. Jednak nie doszło to do skutku, ale na szczęście w takich przypadkach ratuje mnie prosty kredyt chwilówka. Może jeszcze kiedyś się przełamie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co sądzicie teraz o wejściu w rynek nieruchomości? Jest to waszym zdaniem dobry czas? Z tego co widzę to ceny nieźle poszybowały do góry.

    OdpowiedzUsuń