wtorek, 16 kwietnia 2019

Marzec 2019 - Podsumowanie

Witam w kolejnym podsumowaniu miesiąca. Będzie to także jednocześnie podsumowanie pierwszego kwartału tego roku. Zobaczymy jak upłynęły mi pierwsze trzy miesiące i czy widać jakąś poprawę w stosunku do poprzedniego roku.



Zapraszam do lektury. 




E-przychody

Adsense - £1.34. Małe pogorszenie wyników z tego źródła. Przychody spadły o 8%. Oglądalność była większa o 26% i klikalność poprawiła się o 17%. Te wzrosty nie przeniosły się jednak na poprawę wyniku i zanotowałem spadek w zeszłym miesiącu.

Inne programy partnerskie - £0. To źródło przychodu jest chwilowo wyczerpane. Już od dłuższego czasu nie przynosi mi większych dochodów. Pozostawienie go samemu sobie nie wychodzi mu na dobre i mój brak zainteresowania jego poprawą odbija się na tych wynikach. Było to do przewidzenia i wymusza na mnie jakieś działanie. Może w kwietniu uda mi się coś z tym zrobić. Na razie pochłonięty jestem innymi codziennymi sprawami i trochę zaniedbuję tą inwestycję.

Własne produkty - 98zł. Przynajmniej tutaj jest jakaś mała poprawa. Udało mi się sprzedać dwa moje ebooki dotyczące odchudzania. Wynik w miarę zadowalający bo nie promuję się agresywnie i ta sprzedaż napędza się sama. Mogłoby być lepiej ale nie zamierzam narzekać zważywszy na to, że nic specjalnego nie robię aby wyniki były lepsze. Mam kilka pomysłów na to jak mogę usprawnić sprzedaż moich produktów ale brak czasu wstrzymuje wszelkie działania w tym temacie.

Koszty:



1.25 zł - Opłata za sprzedaż produktu
333.33 zł - Opłata domeny


Giełda 

Tym razem napiszę krótko na temat giełdy. Sytuacja taka sama jak w poprzednich miesiącach. Obserwuję rynek i czekam na dobry moment aby wyjść z posiadanych walorów i kupić jakieś nowe bardziej perspektywiczne. Nie było jednak takich okazji do sprzedaży więc brakowało mojej aktywności na rynku.


Koszty:

-49 zł - Opłata za prowadzenie rachunku



Nieruchomości
Sytuacja taka sama jak w przypadku giełdy, to samo co w poprzednich miesiącach. Nadal także próbuje sprzedać swój dom w Polsce.


Gotówka
Patrz wyżej:)




Podsumowanie wyników:
Przychody ogółem: £1.34 oraz  98 zł 
Koszty ogółem: £0 oraz  333.33 zł
Zysk//Strata£1.34 oraz 235.33 zł

ZYSK//STRATA W ZŁOTÓWKACH (po 4.85 zł za funt
): 228.83 zł


Podsumowanie kwartalne:

Styczeń                                0.90 zł
Luty                                     42 zł
Marzec                                228.83 zł
--------------------------------------------------
Razem za I kwartał:           269.93 zł




Pierwszy kwartał tego roku mogę podsumować tylko jednym słowem: KATASTROFA!! Pierwszy raz mi się tak zdarzyło, żeby być na minusie po kilku miesiącach. Wynik jest katastrofalny i na pewno odbije się na wynikach całego roku. Muszę podciągnąć rękawy i zabrać się do roboty bo jak tak dalej pójdzie to cały rok będę miał stracony. Mam nadzieję, że sytuacja się odwróci w kolejnych miesiącach.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz