poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Marzec 2013 - Podsumowanie

Witam, właśnie sobie uświadomiłem jak bardzo zaniedbałem bloga w zeszłym miesiącu. Przez ostatnie 3 tygodnie miałem straszną niemoc twórczą i strasznego lenia. Do tego pojechałem jeszcze do Polski na święta, i zanim się obejżałem miesiąc minął, a ja nic nie napisałem. To jest nie dopuszczalne. Pora więc to nadrobić i umieścić trochę ciekawych treści. Na początek zacznę od podsumowania.

E-przychody

Nic wyjątkowego. Wszystko mniej więcej po staremu, przychody z adsense £15.66. Wyświetleń stron o 400 więcej, ale klikalność spadła o 30%. Dlatego wynik w marcu był gorszy od tego lutowego. Około 40% przypadło na ten blog. Widać więc, że ma on najlepsze wyniki, dlatego muszę o niego dbać i zapewniać świeże wpisy regularnie. 

W marcu także wpadło mi 19.50 zł z tytułu reklamy.

Giełda

Cały czas poluję na KGHM. Do tego jeszcze zacząłem obserwować TP S.A. i może wskoczę także w nią. Czekam aż ceny spadną do ciekawych poziomów, tak aby można było tanio je kupić i przetrzymać przez dłuższy czas.

Nieruchomości

Ciągle nic. Przed świętami napisali mi, że jeszcze wszystko jest w toku, a później zamknęli biuro na okres Wielkanocny. Od wtorku już zaczęli działać z powrotem, ale nic nowego nie napisali. Muszę jutro chyba im o sobie przypomnieć.

Gotówka

Zarobek 20 funciaków na udzielonej pożyczce. Dodatkowo jeszcze udzieliłem nowej na okres do połowy maja. Powinno coś więc także wpaść w przyszłości. Poza tym nic więcej. W kwietniu czeka mnie zapłata podatku od zysków z giełdy więc będzie większa zmiana.
 

1 komentarz:

  1. Adsense leci na łeb i na szyję... U mnie też nieciekawie, bo zarobki spadły w marcu o jakieś 20 procent..

    OdpowiedzUsuń