niedziela, 5 września 2021

Sierpień 2021 - Podsumowanie

  Witam, zapraszam do podsumowania sierpnia.


E-przychody

Adsense - £0.05. Bez większej historii, wynik zbliżony do tych z poprzednich miesięcy.

Inne programy partnerskie - £0. Tak samo jak przed miesiącem.

Własne produkty - 0zł. Nadal tak samo, zerowe przychody. 



Giełda 
W tym miesiącu nie byłem jakoś specjalnie aktywny. Miałem urlop i dużo czasu spędziłem poza rynkiem. Sprzedałem kilka walorów ze stratą ale to tylko dlatego że potrzebowałem uwolnić gotówkę na pobyt w Polsce. Przed urlopem przelałem sobie pieniądze na rachunek maklerski i zainwestowałem w PKN Orlen i Kęty. Miałem nadzieję że zanim te pieniądze będę potrzebować to trochę sobie urosną i wyciągnę więcej. Okazało się jednak że nie zarobiłem a tylko straciłem. 

Do ogólnego słabego wyniku w sierpniu przyczyniła się także mała zmienność na NewConnect. Nie ma tam już tak dużych obrotów i wzrostów jak podczas pandemii i nie pojawiają się okazje inwestycyjne. Będę musiał chyba skorygować moją strategię inwestycyjną i wyciągnę pieniądze z tego rynku i wrzucę je na główny.

A oto te wszystkie transakcje:

PKN Orlen - Sprzedaż części akcji, 26 sztuk po 73.78zł. Strata z tej inwestycji wyniosła 112.32 zł

Kęty - Sprzedaż wszystkich 7 akcji po 657zł za sztukę. Strata z tej inwestycji wyniosła 114 zł

W sierpniu wpadła mi też kolejna dywidenda:
- Atccargo - 92 zł.


Podatek od dywidendy:
17 zł - podatek od dywidendy Atccargo

Nieruchomości
To samo co w poprzednim miesiącu, £120. Stała opłata miesięczna za parkowanie. 

Gotówka
Zero lokat i pożyczek, nie mam żadnych przychodów z tego tytułu.



Podsumowanie wyników:
Przychody ogółem: £120.05 oraz  92 zł 
Koszty ogółem: £0 oraz  243.32 zł
Zysk//Strata£120.05 oraz 
151.32 zł

ZYSK//STRATA W ZŁOTÓWKACH (po 5 zł za funt
):
448.93 zł




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz