niedziela, 15 sierpnia 2021

Lipiec 2021 - Podsumowanie

 Witam, powiem wam szczerze że w tym miesiącu kompletnie zapomniałem o podsumowaniu. Na szczęście dzisiaj się zorientowałem i właśnie siadam do pisania. Zapraszam więc do lektury. 


E-przychody

Adsense - £0.02. Pewnie się spodziewaliście takiego wyniku, ja się spodziewałem.

Inne programy partnerskie - £0. Tym razem nic nie udało się zarobić.

Własne produkty - 0zł. Tak samo jak ostatnio, czyli nic. 

Koszty:
148.83 zł - opłata za domenę


Giełda 
Lipiec był trochę mniej aktywny biorąc pod uwagę moje inwestowanie na giełdzie. Nadal starałem się upolować coś na NewConnect a wyniki były następujące:   

NOVINA  - Spółka którą obserwowałem i którą mam już w portfelu. Podała w lipcu, że będzie skupować swoje akcje i w ciągu dwóch dni jej kurs wystrzelił do 4zł. Trochę się spóźniłem z jej kupowaniem i wskoczyłem na górce w 650 akcji po 4zł. Za wszystko zapłaciłem 2607.54 zł. Jak się okazało później to było maximum i potem już cena tylko spadała. W między czasie spółka ogłosiła także emisję nowych akcji i dobrałem ich więcej korzystając z prawa poboru, kosztowało mnie to dodatkowe 221.20 zł. Trzymam teraz te wszystkie akcje i czekam na wzrost w długim terminie. 

ONDE - kupiłem 25 akcji po 27.25zł. Kupno było zaraz po IPO z zamiarem czysto spekulacyjnym. Jest to spółka związana z OZE więc liczę na to że może jeszcze trochę urośnie. Nie będę tych akcji trzymał jednak zbyt długo bo jest ich mało i nie wygląda na to aby był to jakiś spektakularny wzrost w najbliższym czasie. Chyba moda na OZE już trochę minęła.

PKN Orlen - Dokupiłem akcje tej spółki. Uważam ją za bardzo nie doszacowaną z dużym potencjałem do wzrostu. Dobrałem więc 50 akcji po 69.50 zł za kwotę 3,485.08 zł.

VEE - sprzedaż mojej pierwszej kupionej spółki z New Connect. Jak na razie to najlepszy mój wybór z tego rynku. Cena rosła momentami do 100 zł a później spadała. Przez jakiś czas zatrzymała sie w okolicach 80zł i postanowiłem w końcu ją spieniężyć. Mogłem w sumie jeszcze poczekać bo na dzień dzisiejszy kosztuje około 140zł. Nie rozczulam się jednak na tym bo to co było już nie zmienię a okazje pewnie jeszcze się trafią nie raz. Tak więc sprzedałem wszystkie 50 akcji po 78zł i zainkasowałem zysk na czysto w wysokości  1,712.40 zł.

W lipcu wpadły mi też dywidendy:
- Eurocash - 144 zł.
- Ciech - 105 zł.

Skoro była dywidenda to jest też podatek od niej:
20 zł - podatek od dywidendy Ciech
27 zł - podatek od dywidendy Eurocash

Nieruchomości
To samo co w poprzednim miesiącu czyli £120. Stała opłata miesięczna za parkowanie. 

Gotówka
Zero lokat i pożyczek, nie mam żadnych przychodów z tego tytułu.



Podsumowanie wyników:
Przychody ogółem: £120.02 oraz  1961.40 zł 
Koszty ogółem: £0 oraz  195.83 zł
Zysk//Strata£120.02 oraz 
1765.57 zł

ZYSK//STRATA W ZŁOTÓWKACH (po 5 zł za funt
):
2,365.67 zł





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz