niedziela, 7 listopada 2021

Październik 2021 - Podsumowanie

Witam w podsumowaniu października. Myślałem że będzie to rekordowy miesiąc w całej mojej karierze inwestorskiej ale jednak tak nie było. Nie dokonałem sprzedaży tak jak planowałem i nic z tego nie wyszło. Były jednak niezłe wpływy i nie było aż tak źle. Sami to zresztą oceńcie.  


E-przychody

Adsense - £0.05. Spadek o 50% i to tyle w tym temacie. To źródło przychodu jest zbyt małe aby się nad nim rozwodzić. Nic nie działam w tym kierunku aby to zmienić więc trudno oczekiwać że wynik będzie inny. 

Inne programy partnerskie - £0. Tym razem także to źródło nie przyczyniło się do wyniku w tym miesiącu.

Własne produkty - 0zł. I to również... 

Koszty:
£139.03 - opłata za domenę


Giełda 
Tak jak wspominałem na początku, planowałem w tym miesiącu kilka transakcji sprzedaży. Potrzebuje jeszcze upłynnić trochę gotówki na depozyt i muszę sprzedać trochę akcji. Czekałem jednak z tym do ostatniej chwili i dopiero na początku listopada sprzedałem to co chciałem. To będzie jednak dopiero w kolejnym podsumowaniu. W tym miesiącu nie miałem żadnych transakcji zakupu bądź sprzedaży. Zamiast tego wpadła mi tylko jedna dywidenda.

PZU - dywidenda w wysokości 5,250 zł.

Podatek od dywidendy:
998 zł - podatek od dywidendy PZU

Pozostałe koszty:
£88.24 - opłata za dostęp do danych na platformę Sierra

Nieruchomości
To samo co w poprzednim miesiącu, £120. Stała opłata miesięczna za parkowanie. 

Gotówka
Nic oprócz przeznaczania całej wolnej gotówki na depozyt potrzebny do zakupu mieszkania.


Podsumowanie wyników:
Przychody ogółem: £120.05 oraz  5,250 zł 
Koszty ogółem: £227.27 oraz  998 zł
Zysk//Strata£107.22 oraz 
4,252 zł

ZYSK//STRATA W ZŁOTÓWKACH (po 5 zł za funt
):
3,715.90 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz