niedziela, 2 maja 2021

Kwiecień 2021 - Podsumowanie

Witam w podsumowaniu kwietnia. Tym razem wstęp będzie bardzo krótki i przejdziemy od razu do sedna. Zapraszam do czytania.


E-przychody

Adsense - £0.08. Co mogę powiedzieć na ten temat.... Znowu zostawiam to bez komentarza

Inne programy partnerskie - £10. Kolejne miłe zaskoczenie w tym miesiącu. Ostatniego dnia wpadły mi niespodziewanie dwie prowizje po 5 funtów. Mało ale cieszy że coś się dzieje.

Własne produkty - 0zł. Tutaj tym razem także na zero. Moje produkty same się niestety nie sprzedadzą a ja nic nie robię na razie aby to zmienić. Wynik był do przewidzenia.


Giełda 
Tym razem postarałem się o to aby wykonać mój plan minimum czyli zarobić przynajmniej tysiąc złotych. Kursy akcji rosły według planu i zastanawiałem się czy nie poczekać. Ostatniego dnia kwietnia sprzedałem jednak to co było na plusie po to tylko aby zaksięgować zyski. Oto transakcje:

PKN ORLEN  - akcje kupione kilka miesięcy temu. Były na dobrym plusie już dużo wcześniej ale wtedy liczyłem na dalsze wzrosty i się przeliczyłem. Cena mi spadła poniżej zakupu i trochę czekałem na to aż odrobi straty. Od jakiegoś czasu byłem już na plusie ale nie sprzedawałem bo generalnie uważam że ta spółka ma pokaźny potencjał do wzrostu i nie chciałem za wcześnie wyjść. Wyrobienie planu jednak było ważniejsze i ostatniego dnia kwietnia spieniężyłem wszystkie akcje. Sprzedałem 200 akcji po 67.06 zł i zgarnąłem zysk w wysokości 1,041.45 zł

COLUMBUS - kupiłem także akcje Columbusa jak miał kilkunastoprocentowy spadek jednego dnia. Wziąłem wtedy 40 akcji po 41.50 zł. Po czterech dniach sprzedałem je wszystkie po 42.98 zł i zgarnąłem zysk na czysto w wysokości 49.20 zł

Koszty:
£121.25 - opłata półroczna za korzystanie z Sierra Chart - potrzebuję tego programu do wykresów do nauki intraday tradingu metodą VSA którego się uczę.  


Nieruchomości
Tak jak wspomniałem ostatnio, dzięki "uprzejmości" mojej sąsiadki donosicielki mogę teraz podnajmować tylko jedno miejsce parkingowe. Zysk  w kwietniu z tego tytułu wyniósł więc tylko £120.


Gotówka
Zero lokat i pożyczek, nie mam żadnych przychodów z tego tytułu.



Podsumowanie wyników:
Przychody ogółem: £130.08 oraz  1,090.65 zł 
Koszty ogółem: £121.25 oraz  0 zł
Zysk//Strata£8.83 oraz 
1,090.65 zł

ZYSK//STRATA W ZŁOTÓWKACH (po 5 zł za funt
): 
1,134.80 zł



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz