środa, 3 marca 2021

Luty 2021 - Podsumowanie

Witam w podsumowaniu lutego. Nie jest to jeszcze podsumowanie całego roku ale jak ktoś na nie czeka to pojawi się już w kolejnym wpisie, może nawet już w tym tygodniu. Nie chcę na razie tego obiecać ale na pewno będzie robione w następnej kolejności.

Na razie zapraszam do podsumowania tego co działo się w poprzednim miesiącu. 

E-przychody

Adsense - £0.06. ............ tyle na ten temat.

Inne programy partnerskie - £0. Po w miarę udanym styczniu powrót do normalności. Tym razem nie udało się złapać żadnej prowizji i dlatego wynik jest zerowy.


Własne produkty - 0zł. Tak samo jak w styczniu, zero promocji i zero sprzedaży. Wynik nie mógł być inny.

Koszty:
£8.44 - Opłata za usługi związane z domenami
148.83 zł - Opłata za SSL do polskich domen

Giełda 
Tak jak zapowiadałem wcześniej, w tym roku będzie się działo w moich inwestycjach na giełdzie. Celem jest zarabianie na czysto co najmniej 1000 zł każdego miesiąca. Mam zamiar to osiągnąć poprzez krótkoterminowe, spekulacyjne zagrania. 

W styczniu udało się wypracować minimum a jak było w lutym? Sprawdźmy:

Columbus - sprzedaż 200 akcji zakupionych w styczniu. Sprzedawałem część po 46.70 zł i część po 45.50 zł. Zysk z tych transakcji: 548.26 zł

Ifirma - kupiłem 250 akcji po 6.50 zł. W dniu zakupu był duży spadek i trzymając się mojej strategii zagrałem właśnie pod odbicie. Na to odbicie czekałem około 2 tygodni i sprzedałem wszystko po 7zł. Zysk: 114.92 zł

Livechat - ta sama strategia jak przy ifirmie. Duże spadki dzienne i wejście w pozycję. Kupowałem 70 akcji po 118.40 zł. Odsprzedałem w ostatni dzień lutego bo potrzebowałem zrobić obrót około 4 tysięcy aby wyrobić miesięczne minimum do nie płacenia za konto. Sprzedałem wszystko po 120.20zł. Trochę się zagapiłem tego dnia bo cena o 9 rano była w okolicach 127 a ja nie śledziłem rynku i nie spieniężyłem tego wcześniej. Czekałem jeszcze cały dzień żeby kurs podskoczył ale już nie wrócił do tych poziomów. Sprzedałem wszystko przed 17 po takim kursie jaki był. Zysk: 77.56 zł


Nadal trzymam akcje PKN Orlen. Kurs nie odbija tak jak liczyłem na to i na razie jestem inwestorem średnioterminowym jeśli chodzi o te walory. Przy pierwszej okazji pozbędę się jednak ich.


Koszty:

1476 zł - Opłata za drugą część kursu Intra Trader , druga rata


Nieruchomości
Wynajmuję miejsce parkingowe oraz podnajmuje jeszcze dodatkowo moje drugie miejsce na którym trzymam swój samochód. Udostępniam je w tych godzinach kiedy jestem w pracy. Zysk z tego tytułu wyniósł tym razem £129.20.


Gotówka
Zero lokat i pożyczek, nie mam żadnych przychodów z tego tytułu.



Podsumowanie wyników:
Przychody ogółem: £129.26 oraz  740.74 zł 
Koszty ogółem: £8.44 oraz 1624.83 zł
Zysk//Strata£120.82 oraz 
884.09 zł

ZYSK//STRATA W ZŁOTÓWKACH (po 5 zł za funt
): 
279.99 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz