niedziela, 20 września 2020

Sierpień 2020 - Podsumowanie

Podsumowanie sierpnia, trochę znowu spóźnione. Zdecydowanie mam problem z pisaniem podsumowań na czas. Udało mi się je jednak zrobić więc zapraszam do lektury.

E-przychody

Adsense - £0.17. Wynik skromny jak zwykle mimo wzrostu o 183% w porównaniu do poprzedniego okresu. Oglądalność w tym okresie spadła o 10% a klikalność wzrosła o 100%. Przy takich małych kwotach te procentowe anomalie są czymś normalnym. Normalnie wydawałyby się zaskakujące i imponujące ale biorąc pod uwagę kwotę przychodu nie są czymś co można by analizować. 

Inne programy partnerskie - £0. Tym razem nic nie wpadło. 

Własne produkty - 0zł. To źródło także na tym samym poziomie co poprzednie.


Giełda 
Sierpień minął mi na obserwacji rynku. Było kilka okazji do zakupu ale je przegapiłem, czekałem na lepsze okazje ale takich nie było. Te co miałem wystarczyłyby w sumie aby co nieco zarobić ale z nich nie skorzystałem. Tak już czasami bywa jak się chce czegoś lepszego i nie korzysta się z tego co los daje. Może następnym razem będę bardziej aktywny.

Koszty:

49 zł - Opłata za prowadzenie rachunku


Nieruchomości
Sierpień znowu był w miarę udanym miesiącem pod wynajem miejsca parkingowego. Z tego tytułu wpadło mi do kieszeni £87.84. Nie jest to przychód który zrobi różnicę w moim poziomie życia ale jest to stały dodatek do moich przychodów. Kilka takich dodatków w miesiącu byłoby niezłym wsparciem dla domowego budżetu.

Gotówka
Tym razem jestem na zero. Nie mam lokat ani nie udzielałem pożyczek. 




Podsumowanie wyników:
Przychody ogółem: £88.01 oraz  0 zł 
Koszty ogółem: £0 oraz  49 zł
Zysk//Strata£88.01 oraz 49 zł

ZYSK//STRATA W ZŁOTÓWKACH (po 5 zł za funt
): 391.05 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz