niedziela, 16 sierpnia 2020

Lipiec 2020 - Podsumowanie

Witam w podsumowaniu lipca. Dla wielu osób jest to pewnie okres urlopowy i aktywność inwestycyjna spada u nich w tym miesiącu. Widać to na pewno na giełdzie. Ja się trzymam swojego procesu inwestycyjnego i nie wpływają na mnie okresy urlopowe. Dużo nowych osób zakłada jednak rachunki maklerskie i wygląda na to że może być coraz ciekawiej na rodzimym rynku. Mam nadzieję że tak będzie.

Zapraszam do podsumowania.

E-przychody

Adsense - £0.06. Wow, ale zarobek:). Spadek w porównaniu z poprzednim miesiącem o 14%. Oglądalność spadła także, o 23% a klikalność pozostała na takim samym poziomie. Standardowo bym powiedział, jak co miesiąc.

Inne programy partnerskie - £15. Kolejna pojedyncza prowizja. Widzę, że coraz mi zaczyna coś wpadać ponownie z tego źródła. Może nie jest jeszcze ono do końca skończone.

Własne produkty - 0zł. To źródło bez reaktywacji samo się chyba nie podniesie z kolan. Jak nie będę aktywnie promował swoich produktów to chyba będzie trudno na tym zarabiać.

Koszty:

£8.44 - Opłata domeny


Giełda 
Lipiec był dla mnie miesiącem marazmu. Ceny na rynku nie mogły się zdecydować czy iść w górę czy w dół. Nie widziałem zbyt wielu okazji do inwestowania a te co widziałem szybko przestawały być okazjami zanim zdołałem się nimi na poważnie zainteresować. Z tego powodu nie dokonałem żadnych zakupów ani sprzedaży.


Koszty:

49 zł - Opłata za prowadzenie rachunku


Nieruchomości
Lipiec dał mi zarobić z podnajmu miejsca parkingowego aż £100.84 Nie jest źle i bez kwarantanny powinienem osiągać takie przybliżone przychody co miesiąc.

Gotówka
Moja lokata gotówkowa dała mi zarobić po podatku kolejne 0.93 zł. 




Podsumowanie wyników:
Przychody ogółem: £115.90 oraz  0.93 zł 
Koszty ogółem: £8.44 oraz  49 zł
Zysk//Strata£107.46 oraz 48.07 zł

ZYSK//STRATA W ZŁOTÓWKACH (po 5 zł za funt
): 489.23 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz